ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

همراه جوجو هفته به هفته

1391/3/8 18:24
نویسنده : مامان آنی
760 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازنازی ني ني شكلك

از این هفته می خواهم درباره زندگی جوجوی خودم هفته به هفته مطلب بنویسم که امیدوارم برای همه مادران بارداری که منتظر یه فرشته کوچولو مثل من هستند مفید باشه

از پارسال که تصمیم به باردار شدن گرفتم با یک مجله زیبا به نام شهرزاد در مورد بارداری و نوزادان آشنا شدم  که مطالبش فوق العاده مفید و جذاب بود قصدم تبلیغ نیست فقط دوست داشتم این مجله زیبا رو به همه مادران معرفی کنم تا با داشتن اطلاعات از بارداری  و مادرشدن خود لذت بیشتری ببرند

و حدود دو ماه هم هست که با مجله نی نی + آشنا شدم که با یک کار ابتکاری اگر شما به وسیله sms 

هفته بارداری خود را اعلام کنید هر هفته دو sms زیبا در مورد رشد نی نی شما و توصیه هایی برای خود شما ارسال میکنه که واقعا خوندنش لذت بخش و جالبه ، به خصوص که اون sms رو برای بابای نی نی ارسال کنید 

و  حالا جوجوی مامان آنی من قصد دارم این sms های هفته به هفته رو که مجله برام ارسال می کنه بعد از اینکه برای بابا سامان ارسال کردم برای خودت  تو وبلاگت بنویسم 

                              bye bye jojoo                                        ني ني شكلك

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نونییییییییی
20 خرداد 91 23:32
من از ته قلبم خوشحال شدم دختر چون ناسلامتی قرار منو خواهری صدا کنه حالا که قرار منو خواهری صدا کنه پس باید شبیه من باشه منضورم از نظر اخلاقی بوست میدم عشقمدوست دارم گل قشنگچی مگه چرا تجب میکنی مگه چی به خواهرم بگم گل قشنگ :

سلام روژیناجون مرسی از ابراز احساسات خوشگلت ما هم تو رو دوست داریم یه عالمه




ارغوان
17 آبان 91 22:18
سلام جوجوی نازم ویانای خوشگل من تو رو خیلیییییی دوست دارم@-}-- امید وارم زود بزرگ بشی و من صدا بکنی و من هم از حرف زدنت لذت ببرم............................ :-*:-* :-* :-* :-* :-D

مرسی ارغوان نازنین و دوست داشتنی

fattaneh
18 دی 91 16:59
khili kare jalebo ghashangiyebe har hale be madarane jawan ham komak mishe .