ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

تولد 5 ماهگی ویانا ی عروسکی من

1391/12/12 3:41
نویسنده : مامان آنی
2,278 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه 12 اسفند91

عروسکم ،شاپرکم تولد 5 ماهگیت مبارک

بهانه قشنگ زندگی من ویانا جونم ،دیشب ،شب تولد 5 ماهگیت میشد و مامانی و پدری و عمو پیمان باز هم زحمت کشیدن و کیک برات خریدن و اومدن خونه ما تا برات یه تولد کوچولو بگیریم و این آخرین تولد ماهروز شما در سال 91 بودشما هم چون بعد از ظهر خوابیده بودی خدا رو شکر سر حال بودی ما هم اول برای شما شمع روشن کردیم و تولد گرفتیم  و شما هم کلی شیطونی کردی و بعد از تولد بابا سامان هم برای ما شام جوجه کباب خوشمزه درست کرد 

   تولدت مبارکتولدت مبارک

بقیه عکس ها و شیرین کاری هات رو در ادامه مطلب گذاشتم

39.gif

         

تولدت مبارک

اینجا که خودم شیطونی کردم و کیک رو با انگشت مالید م به صورتت و بعدش هم یکم گذاشت دهنت که همچین بدت هم نیومدهورا

تولدت مبارک ویاناجونم

و اینجا هم خودت شیطونی کردی و با جوراب پات رو کردی تو کیک

تولدت مبارک ویاناجونمبعد از اینکه مامانی جورابت رو در آورد یکبار دیگه چون بهت مزه داده بود با پات رفتی تو کیک

وای که من عاشق تمام این خرابکاریهاتم

تولدت مبارک ویانای من

خلاصه این بود جلوی کیک

کیک تولد

و این هم پشت کیک

کیک تولد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

مامان ستیانفس
12 اسفند 91 11:43
فرشته نازنین 5ماهگیت مبارک خیلی خوردنی شدی عزیزم ان شاالله همیشه سالم باشی
Aria
12 اسفند 91 13:49
man bemiram baraaaaaaaaaaaaaaaash,man boodam oonja mikhordameet keee **********************
مامان ثمر
12 اسفند 91 14:00
ای جانممممممممممممممممممممم فرشته خوردنیییییییی تولد 5 ماهگیت مبارکم باشههههههههههه عزیز دلممممممم
مامان ملیکا کوچولو
12 اسفند 91 15:25
سلام. دیشب برا اولین بار بود وب ویانا جونو دیدم. ساعت 3 صبح بود.گیج خواب بودم. فراموش کردم جیگرمو لینک کنم. منم با افتخوار لینکتون کردم.
مامان مانی مسافر کوچولو
12 اسفند 91 20:06
چقدر با مزه بود کلی خندیدم حتما گفته حالا که نمیدین بخورم با پا میرم توش
شقایق مامان آرشا
13 اسفند 91 0:12
جونم مامان با حوصله
مامان امیرمحمد
13 اسفند 91 7:29
ویانا جونم تولد 5 ماهگیت مبارک دختر قشنگم ... یعنی داره بهت حسودیم میشه ها ... یعنی چی هر ماه هر ماه تولد ...
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 13:11
تولدت مبارک عروسک خوشگل و خوردنییییییییییییییییییییییی عکساتونم خیلی خوشگل بوددددددد
محیامامان دینا
13 اسفند 91 17:02
تولد 5 ماهگیت مبارک خوشگل خانم
مامان مریم
13 اسفند 91 18:48
ای جووووونم تولدت مبارک خوشگلم...ربون کیک خوردنت بشم من...
متین من
13 اسفند 91 21:25
خیلی خیلی مبارکه عزیزم این ها هم از راه دورتقدیم به تو
زری
13 اسفند 91 23:05
سلام ندا جون تولد پنج ماهگی دخمل کوچولوت مبارک ماشالله چه خانومی شده واسه خودش
زری
13 اسفند 91 23:08
سلام ندا جون تولد پنج ماهگی دخمل کوچولوت مبارک ماشالله چه خانومی شده واسه خودشعکس هاشو دیدم خیلی خوشحال شدم
پرهام
13 اسفند 91 23:45
______-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____)
نگاری
13 اسفند 91 23:45
مبارکت باشه فسقلی من وای که من چقدر کیک تو دوست دارم گشنم شد عکسش رو دیدم
مامان آوا
14 اسفند 91 23:13
مباک باشه ان شالله تولد 100 سالگیت
بهاره مامان ونداد
15 اسفند 91 1:25
وای کلی خندیدم یاد ونداد افتادم تو تولد 1 سالگیش که با پا رفت تو کیک جلوی 50 نفر ادم
مریم
15 اسفند 91 20:22
تولد تولد تولدت مبارک گل کوچولوی ناز نازی
سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 اسفند 91 22:48
سلام خانم. قالب جدید مبارک. ایشالله قسمت شما هم بشه هر چه زودتر برید. ببخش زیاد فرصت سر زدن بهتون رو ندارم
مدرسه ی مامان ها
16 اسفند 91 8:17
سلام مامان عزیز ماشاالله توی این سن خوب نشسته دختر گلتون عکس شیرینکاریش هم خیلی شیرین بود باعث افتخار ماست که مطالب مدرسه مورد استفاده ی مامان ها قرار بگیره توصیه می کنیم مطالب کودک و اسباب بازی رو از منوی بازی با کودک دنبال کنید مجموعه ای هست که اسباب بازی های مورد نیاز بچه رو از تولد تا دوازده سالگی توضیح میده که فعلا قسمت اولش برای شما خوبه و میتونید از آدرس زیر اون رو بخونید: http://mamanschool.niniweblog.com/post672.php موفق باشید
مامان ملیکا کوچولو
17 اسفند 91 0:34
سلام عشقم. مبارکت باشه عسلم. این ازطرف خودماینم از طرف ملیکا
FARIBA
17 اسفند 91 12:45
قربون دختر شیرینم برم......خاله جون 5 ماهگیت مبارک...ایشالا 120 ساله بشی
عمو مازيار
17 اسفند 91 14:19
خانم خانم ها تولد 5 ماهگيت مبارك.
خاله مرجان
17 اسفند 91 16:28
عزیز دوست داشتنی برایت سعادت وسلامت ،سر بلندی ،وزندگی شادوسر شار از عشق آرزو می کنم
پرهام ومامانش
19 اسفند 91 0:23
´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´رااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 1:13
سلام جیدلم. نانازم. اومدم یه سر پیشت، یه پیام عشق میگذارم برات ومیرم.
auntie peyvand
19 اسفند 91 8:35
asheghetam janjaaaaaaaaaaaaaaaaan
مــآمــآنــے
19 اسفند 91 13:48
5 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان ملیکا کوچولو
19 اسفند 91 20:27
اومدم جوجو نازم و یه بوس کنم و برم.
مامان درسا
20 اسفند 91 1:08
5 ماهگیت مبارک عزیزم. خوشحال میشم ما رو لینک کنید.موافقتتون رو بهم اعلام کنید.مرسی
باباخسرو
20 اسفند 91 18:16
ویاناجون دوست دارم
لیلا مامان پرنیا
21 اسفند 91 14:52
5ماهگیت با تاخیر مبارک عسلم
fariba
22 اسفند 91 1:10
خصوصی داری.فکر کردم برات فرستادم .الان دیدم ندادم.شرمندم
fariba
22 اسفند 91 1:10
رمز:6169
fariba
22 اسفند 91 1:12
وای.یادم رفت خصوصیش کنم.عزیزم تاییدش نکن نمیخام کسی رمز رو بدونه.مرسی
مامان ملیکا کوچولو
22 اسفند 91 2:40
سلام خانوم گلم. شیرین عسلم.دلم برات تنگ شده بود. هر وقت اومدی پیشمون نظر بذار تا متوجه حضور نازنینت بشم.
نگاری
22 اسفند 91 15:38
کجایی پس مامان خانوم
مامان ونداد گلی
22 اسفند 91 17:17
بدو بیا عکس اتلیه داریم
مامان ثمین
23 اسفند 91 3:25
سلام چه دخترنازی دارین ماشاله مبارک باشه عزیزم بیاین پیش ماخوشحال میشیم
مامان نخودی
23 اسفند 91 11:34
مبارک باشه ایشالا 500 ساله شه
مونس ( امیرعلی و ایلیا )
24 اسفند 91 21:35
مبارک باشه عروسک خانم قربونت بره خاله مونس با این شیرینکاریاتت به ما هم سر بزن مامان جون
عمه حدیث خوشگله
28 اسفند 91 15:02
تولد 5 ماهگی ات مبااااااااااااااااااارک باشه ویانا جونم، چقدر ناز شده بودی روز تولدت هدیه من به تو یه عالمه بوس پیش ماهم بیاین ، منتظریم
maman bahar
1 فروردین 92 0:51
عزیزم سالی پر از سلامتی و شادی واست آرزو میکنم
fattaneh
4 فروردین 92 14:31
عروسکم 5 ماهگیت مبارک قربونت برم عکساتم خیلی قشنگن.میبوسمت