ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شروع غذای کمکی ویانا و سالگرد ازدواج آنتی پیوند

1391/12/26 9:17
نویسنده : مامان آنی
2,099 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام به جوجوی نازم ویانا57.gif

دوشنبه14 اسفند 91

اولین روزی که من به شما به گفته آقای دکترت غذای کمکیت رو دادم ((جوجوووو!!!داری بزرگ میشی قربونت برم))وامااز اونجایی که  با علاقه تمام غذا خوردن مارو بادقت نگاه میکنی و همش دوست داری از غذای خودمون بهت بدم و تا دستم رو به سمت دهنت میارم سریع باز میکنی انتظار داشتم که خیلی با علاقه شروع به غذا خوردن کنی و اینطور هم بود ولی بد از گذشت چند روز که دیدی طعم غذا تکراریه کم کم ناز کردنت شروع شد البته من سعی کردم باریختن چند قطره گلاب یکم طعمش رو تغییر بدم ولی قربونت برم این اوایلش طعم ها تکراری هستن تا معده کوچیکت عادت کنه به سوپ خوردن که افتادی یه عالمه سوپ های خوشمزه برات درست میکنم

غذا ی کمکی

غذای کمکی نوزاد

ظرف غذای کیتی ویاناجونم

                   بشقاب کیتی niniweblog.com

 

چهارشنبه 16 اسفند91

شب هوا خیلی سرد شده بود و حتی یک کم برف هم باریدخونواده  شبنم جون و پیوند جون شام مهمون ما بودن و وقتی از در اومدن تو من با تعجب دیدم که دو تا جعبه کیک دستشونه که می دونستم یکی رو شبنم جون اینا زحمت کشیدن و برای شما آوردن ولی اون یکی.......سوال

که پیوند جون گفت سالگرد ازدواجشونه و هنوز عمو علی نمی دونه و می خواد سوپرایز بشه ...هورا

خلاصه ماهم بعد از شام کیک رو آوردیم و من هم که یه ژله خوشگلخجالت درست کرده بودم  گذاشتم کنارش و یه جشن کوچیک گرفتیم

 دسر ژله

(( عمو علی و آنتی پیوندجون سالگرد ازدواجتون قد تمام عروسک های دنیا مبارک))

                                                                                                 ویانا کوچولوماچ

                                  

بقیه عکس ها و مطالب رو در ادامه مطلب گذاشتم

من قربون نگاه کردن و غذا خوردنت برم جوجوووو

غذای کمکی نوزادtotalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif

غذای کمکی نوزادtotalgifs.com barrinhas gif gif gato.gif

البته باید خیلی حواسم باشه که بعد از غذا خوردن روی تخت یا زمین نخوابونمت چون یک ثانیه نمیشه که تو جوجوی شیطون و ناز قلت می زنی و روی شکمت می خوابی و نتیجه میشه این چیزی که میبینی قربونت برمماچ

غذای کمکی نوزادغذای کمکی نوزادغذای کودکی نوزاد

این هم عکس مهمون های کوچولو و عزیز ما:از سمت راست آتبین جون که (خیلی هم به اسمش حساسه)،آرمیتا جون و روژینا جون

غذای کمکی نوزاد            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

fariba
26 اسفند 91 13:34
نوش جونت دختر نازم.راستی مامانی ب من هم یاد بده .چه جوری از این ژله ها درست کنم.
مامان ثمر
26 اسفند 91 14:48
خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما برای دوستان من عطا فرما : هزار و سیصد امید هزار و سیصد و نود بهروزی هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا پیشاپیش سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد
مامان ثمر
26 اسفند 91 14:48
سلام خاله جون آنی کلی دلم براتون تنگ شده بود مخصوصا ویانا جونم
مامان مریم
26 اسفند 91 15:46
نوش جونت اولین غذای زندگیت..امیدوارم همیشه کامت شیرین باشه عزیزم..
محیامامان دینا
26 اسفند 91 17:32
نوش جونت قربونت برم.گوشت بشه بچسبه به تنت
مامان ثمین
26 اسفند 91 19:13
سلام عزیزم ممنون ازحضور گرمت ویاناجون نوش جانت قشنگم
مامان ملیکا کوچولو
26 اسفند 91 20:19
سلام عسل خاله. این یه بوس از روی ماهت عشقم. مامان انی،ممنون که پیش ما اومدی.ویانای خاله رو ببوس 1000 تا. دوستتون داریم به وسعت تمام دنیا.
fariba
26 اسفند 91 21:06
مرسی.یادگرفتم.
پرهام ومامانش
26 اسفند 91 21:37
سایه حق سلام عشق سعادت روح سلامت تن سرمستی بهار سکوت دعا سرور جاودانه این است هفت سین آریایی پیشاپیش نوروز مبارک نوش جانت
بهاره مامان ونداد
27 اسفند 91 1:19
بهبه مبارک باشه خانم کوچولو به جمع غذا نخور ها اضافه شدی راستی مامانی شما عکس ویانا جون رو فرستادی مجله شهرزاد فکر کنم تو مجله چاپش کردن
مــآمــآنــے
27 اسفند 91 9:17
اولین فرنی مبارک باشه ظرف غذا هم خوشمله
مامان کیان کوچولو
27 اسفند 91 13:27
نوش جان عزیزم همیشه به خوشی
مرجان مامان آران
27 اسفند 91 22:07
نوش جونت به سلامتی عزیزمم
سپیده از وبلاگ "کودک من"
28 اسفند 91 2:45
سلام خانم. مبارک باشه. پیشاپیش عیدتون مبارک و منتظر سفره هفت سینتون هستم.
مامان نخودی
28 اسفند 91 10:25
نوش جونت باشه عزیزمممم ایشالا خوب بخوری و تپلو بشی
لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 12:42
یک نفر همره باد آن یکی همسفر شعر و شمیم یک نفر خسته از این دغدغه ها آن یکی منتظر بوی نسیم همه هستیم در این شهر شلوغ این کفایت که همه یاد همیم عیدتون مبارک
مامان مریم
28 اسفند 91 18:18
شب را در می نوردم و ز تاریکی گریزی ندارم می دانم روشنایی در راه است و فانوس عالم گونت روشنی مهتاب به تن دارد نوروز مبارک
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:27
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
auntie peyvand
1 فروردین 92 12:38
مرسی انی جوووونم ... شب خوبی بود ...قربون عسل خانم برممممم
fattaneh
4 فروردین 92 14:29
به به مبارکه غذای کمکی نوش جانت عزیزم قربون اون مماغت برم که غذائی شده و با نمک شدی.منم سالگرد ازدواج پیوند جان و عمو علی رو تبریک میگم.