ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

عادت دادن ویانا جونم به اتاق خواب و تخت کیتی خودش

1391/12/29 0:41
نویسنده : مامان آنی
3,952 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک ناز کوچولوی منمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

دیگه کم کم داری بزرگ میشی عروسکم و باید عادت کنی که توی اتاق خودت ورو تخت خودت بخوابی

البته از اول هم برای بازی کردن و شعر خوندن به اتاقت میبردمت و در مورد استیکر هایی که به دیوار زده بودم برات توضیح می دادم و تو هم با فضای اتاقت خدارو شکر حسابی مانوس هستی و یه جورایی علاقه نشون میدی

اما برای اینکه با آرامش تو اتاقت خوابت ببره باید بیشتر آماده بشی برای همین هم من حدود یه هفته ای میشه که صبح ها حدود ساعت 8 بعد از اینکه بهت شیر دادم میبرمت روی تختت میذارمت تا ساعت 9:30 الی 10 صبح که بیدار میشی 

البته دخمل عروسک من همیشه وقتی از خواب بیدار میشه خوش اخلاقه و با لبخند چشم های خوشگلش رو باز میکنه و تو اتاقش هم دقیقا همینطور بوده     متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ                                                                                                                                                                                      

            ني ني شكلكسیمونی و سرویس خواب کیتی

من هم بعد از اینکه میبینم بیدار شدی با چند دقیقه تاخیر میام تو اتاقت و بهت میگم

سلام قشنگم صبح بخیر خوب خوابیدی خواب های خوشگل خوشگل دیدی با فرشته

ها بازی کردی 

و شما هم با یه لبخند خوشگل جواب میدی : بله


                

سیسمونی و تخت کیتی                          

                    سیسمونی وتخت کیتیمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

و بعد برات شعر میخونم: .........................................

بقیه ماجرا رو هم در ادامه مطالب نوشتم

صبح که از خواب پا میشم مثل گلی وامیشم 

یکمی نرمش میکنم توی باغ گردش میکنم                                

          متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

                                 صدا میزنم مامان آنی جون مامان آنی جون 

                                       چایی رو بریز تو فنجون 

وقتی چایی مو نوشیدم مامان آنی رو بوسیدم 

به  کودکستان میرم خوشحال و شاد و خندان میرمسیسمونی و تخت کیتی

 متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

عادت داری قلت بزنی و بیای گوشه تخت قربونت برم

تخت و سیسمونی کیتی

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

سیسمونی و تخت کیتی

متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگتخت و سیسمونی کیتیdivider-168.gif

دالی جوجووووووو

تخت و سیسمونی کیتی

divider-168.gif

بعضی وقت ها هم برای پوشک عوض کردن به اتاقت میبرمت

سیسمونی و تخت کیتیdivider-168.gif

و در طول روز هم حدود5  تا ده دقیقه روی تختت میذارمت و آویز موزیکال تخت رو برات روشن میکنم

سیسمونی و تخت کیتی

 divider-168.gif

دوست دارم جیگر طلای ژولی پولی من

سیسمونی وتخت خواب کیتی

تو نفسی؟ تو جیگری؟

 چرا من اینقدر تو رو دوست دارم جوجوووو؟؟؟

 

 

سیسمونی کیتی و تخت کیتی
                 
متحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگمتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:02
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:41
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤ عیدتون مبارک
مامان مریم
3 فروردین 92 9:31
آخه جیگره منم خیلی دوسش دارم..بوس
fattaneh
4 فروردین 92 14:25
عزیز دلم که از خواب بلند میشی میخندی انشاالله که همیشه خندان باشی ساعت خواب گلم.افرین که تنها توی اتاق خودت میخوابی خانم طلا.بوس
مامان ستیانفس
5 فروردین 92 16:00
خب مامانی این عروسک کوچولو خیلی نازه