ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

عرض سلامی به همه دوستان عزیز

1392/1/1 17:53
نویسنده : مامان آنی
979 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستا ی عزیز و جون جونی مامان ها و خاله ها  و نی نی های نازنین

اول از همه می خواستم از اون عزیزای با صفا که از قبل از عید محبت کردن و به وبلاگ ویانای من سر زدن و پیشاپیش عید رو به ما تبریک گفتن تشکر کنم و عذر خواهی برای اینکه تو این مدت فرصت نکردم بیام و من هم انجام وظیفه کنم

 بعد هم از همه دوستای نازنین که از این به بعد به وبلاگ ما میان و ما رو با کامنت های زیباشون خوشحال میکنن پیشاپیش تشکر کنم  وچون ما داریم به یک سفر کوچولوی نوروزی میریم من  دیگه نمی تونم کانکت  بشم ولی به امید خدا بعد از برگشتن  برای عید دیدنی میام به  وبلاگتون تا عکسای سال جدیدتون رو ببینم تا اون موقع دلم برای همتون تنگ میشه ، همتون رو دوست دارم

                                                                                                             مامان آنی

I love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

هما
2 فروردین 92 12:49
(¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ سال نو مبارک دوست مهربون
مامان مریم
3 فروردین 92 9:33
ما هم دوستون داریم..خوش بگذره
نرگس مامان باران
3 فروردین 92 15:19
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از خنده و شادی براتون باشه دوستتون دارم
نگاری
3 فروردین 92 20:15
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم. عیدت مبارک عزیزم سفر بی خطر
مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 14:14
عیدتون مبارک
fattaneh
4 فروردین 92 14:48
سلام به روی ماهتان مامان آنی و بابا سامان و ویانای گلم سال نو بر شما نازنین هایم مبارک باد بربیتان بهترین ها و زیباترین ها را ارزو دارم هر سه تای شما عزیزانم را به خداوند میسپارم.میبوسمتون
عموی محیط بان
6 فروردین 92 23:40
با سلامی گرم خدمت شما مامان وبابای مهربون ونی نی نازو شیرین زبون منتظرتون تو وب کودکان طبیعت هستیم
مامان ثمر
7 فروردین 92 16:34
سلام سلام صد تا سلام عیدتون مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشید خالهههههههههه آنی از طرف من ویانا جونمو ببوسسسسسس
آرام خانوم
7 فروردین 92 16:35
مبارک . مبارک روز نو ؛ لحظه های نو ؛ خدای نو همه و همه مبارک. به منم سر بزنید. آرام
لاله
8 فروردین 92 10:59
آنی جون منون که به ما سر زدین خیلی خوشحالمون کردین ایشالا سال خوبی داشته باشین سفر خوش
شقایق مامان آرشا
9 فروردین 92 12:04
خوش بگذاره عزیزم بی صبرانه منتظرتون هستیم
«فائزه»
10 فروردین 92 17:41
سلام. وبلاگ زيبايي دارين!وهمچنين مطالب خوبي!اگه مي شه لطفاً بياين به وبلاگ من و نظر بذارين!اگرم شما خواستين،همديگرولينك مي كنيم!
FARIBA
11 فروردین 92 19:31
سفر بی خطر.......منتظرتون هستیم............
auntie peyvand
13 فروردین 92 19:54
aziiiiiiiiiiiiiiiiiizam eidet mobarak...
نوزادان
14 فروردین 92 17:31
سلام با تشکر از حضور شما
مرجان مامان آران
17 فروردین 92 16:10
خوش بگذره عزیزممممممممممممممم
مامان سارا
20 فروردین 92 20:47
یکم دیره ولی عیدتون مبارک سال خوبی باشه براتون
fattaneh
27 فروردین 92 17:51
منم دوست دارم سال خوبی رو برای هر سه شما عزیزان آرزو دارم .بوس