ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین نشستن ویانای نازم و اولین روز کاری مامان آنی

1392/1/25 0:52
نویسنده : مامان آنی
1,806 بازدید
اشتراک گذاری

15 فروردین 92 

ویانای نازم شما دقیقا در تاریخ 15 فروردین یعنی در 6 ماه و 3 روز تونستی به تنهایی بشینی ، البته هنوز زود خسته میشی و بعد از چند دقیقه ترجیح میدی که دراز بکشی و استراحت کنی و من هم این بالشت صورتی رو که برای سیسمونیت خریده بودم و در واقع بالشت شیردهی هستش که اصلا برای شیر دادنت استفاده نشد رو پشتت میذارم و تو راحت بهش تکیه میدی و اینجا بود که تونستیم از این بالشت هم استفاده مفید داشته باشیمچشمک 
ویانا           

ویانا

ویانا

و اینجا هم که دیگه خسته شدی و دراز کشیدی قربونت برم من عروسکم

  ویانا

 

ویانا

و این هم روز بعد

ویانا

ویانا و نشستن

نشستنت هم مبارک شاپرکممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

 

و اولین روزی که من سر کا رفتم بعد از6 ماه با تو بودن 18 فروردین بود که جزء یکی از سخت ترین روز های زندگیم بود

ولی خوب باید این روز رو هم من و شما تجربه میکردیم و در حال حاضر صبح هایی که من نیستم پدری و بعضی وقت ها مامانی هم میان و تو رو نگه میدارن ، البته خدارو شکر بعد از مسافرت عید چون هر روز بابا و مامان رو دیدی با هاشون انس گرفتی و مثل سابق بی قراری نمی کنی و من هم سر کار با آرامش بیشتری میرم و تا برگردم در کوچکترین فرصت عکست رو که رو lcd موبایلمه نگاه میکنم و نازت میدم  

یه عالمه دوست دارم قشنگممتحرک - جدید - تصاویر زیبا ساز - وبلاگ

                                                                                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

دخملی شکلک
24 فروردین 92 22:33
دخملی شکلک برگزار میکند مسابقه با شکوه نی نی با حجاب...فقط مخصوص دخملا برای شرکت در مسابقه فقط کافیه: عکس با حجاب نی نی تون رو (فقط 1 عکس) توی یک پست به عنوان مسابقه نی نی با حجاب در وبلاگ قشنگتون قرار بدین و آدرس آپلود شده اون عکس رو برامون توی همین پست بزارید .... مهلــت ثبت نام از 24 تا 31 فروردین ماه و رای گیری از 1 تا 7 اردیبهشت ماه انجام میشه
خاله مرجان
24 فروردین 92 23:17
سلام دختر گلم ،روی صندلی دانشگاه بشینی وهمیشه خوش وخرم باشی ،در کنار پدر ومادر مهربانت
خاله
24 فروردین 92 23:21
دخملی شکلک
25 فروردین 92 0:54
سپیده از وبلاگ "کودک من"
25 فروردین 92 16:33
سلام خانمی. دختر گلتون رو تو مسابقه شرکت بده
محیامامان دینا
25 فروردین 92 16:43
نشستنت مبارک کوچولوی ناز
مامان اوا
25 فروردین 92 17:18
متین من
26 فروردین 92 1:00
مبارکه خاله همیشه شاد باشین درکنارهم میبوسمت
مامان مریم
26 فروردین 92 11:07
ای جووونم چقده شما خوردنی هستی عزیزم...فدات بشم که اینقد شیطون و زرنگی..
متین من
26 فروردین 92 16:27
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$____________
مدرسه مامان ها
26 فروردین 92 16:30
سلام مامان عزیز سال نو رو تبریک میگیم و ممنونیم که به مدرسه ی خودتون سر میزنید
fattaneh
27 فروردین 92 17:26
قربونت بشم الهی مبارکه نشستنت گلم خوشگلم که عکسات یکی از یکی خوشگلتر و نازتر مردم اینقدر دندونامو فشار دادم دلم میخواد بغلت کنم و ماچت کنم روحم دیگه برات پر میزنه ویانای گلم عاشقتمممممممممممممم.بوس
پرهام ومامانش
29 فروردین 92 15:26
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶***
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
31 فروردین 92 1:11
آفرین، تو می تونی