ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

کاردستی دونه برف

1392/1/29 1:37
نویسنده : مامان آنی
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دخمل نازم

ویاناجونم این کاردستی دونه برف رو چند روز پیش تو وبلاگ کودک من که متعلق به سپیده جونه دیدم و خیلی خوشم اومد و براش نوشتم که میخوام درستش کنم و سپیده حون اینقدر صاف و ساده و صمیمی برام نوشت که، حتما درستش کن و من دیگه معطل نکردم و درستش کردم تا تشکری باشه از زحماتی که سپیده جون برای وبلاگش میکشه تا همیشه مطالب زیبا و جالب و به روز داشته باشه برای همه

خیلی ساذه و راحت بود و شما هم ازش خیلی خوشت اومده بود انشاله یکم که بزرگتر شدی کلی باهم کاردستی های خوشگل درست میکنیم

 

راستی اون استیکر ها رو هم از دبی خریده بودم که هنوز نشده جایی بچسبونمشون 

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

کاردستی دونه برف

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مرجان مامان آران
29 فروردین 92 8:37
ااا چه ساده و خوشگلللللل افرين مامان هنرمند سريع درست كردي ويانا خوشگلمو ببوس
سپیده از وبلاگ "کودک من"
29 فروردین 92 13:28
سلام خانمی. چه خوب درستش کردی و تو مسابقه گذاشتمش. دست گلت درد نکنه.
پرهام ومامانش
29 فروردین 92 15:29
چه مامانی چه خوب درسش کردی
نیم وجبی
30 فروردین 92 21:37
سلام به مامان ویانا و عروسک خانوم خوشگلم دلم براتون کلی تنگ شده بود پستهای خوشگل موشگل به جا مونده رو خوندم و لذت بردم.. هزار ماشالله چقدر شیرین شده این عروسک پیش ما هم بیاین
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
31 فروردین 92 1:13
چه هنرمندانه، چه قشنگ
متین من
2 اردیبهشت 92 16:39
آفرین مامانی چه خوب درسش کردی
fattaneh
1 خرداد 92 11:50
بابا ای ول دست مامانی درد نکنه چه کار دستیه قشنگی تو جوجو هم خوب حالشو میبری قربونت برم.بوسسسسسسسسسسس.