ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره ....

1392/1/31 16:51
نویسنده : مامان آنی
2,608 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانا ی ملوس و کوچولوی من

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

شنبه 24 فروردین92 

خونه مادربزرگ من( که من مادرجون صداش میکنم) سفره بود و من هم شما رو برداشتم و باهم اونجارفتیم 

البته کمک زیادی نتونستیم به مادرجون بکنیم و بعداز مراسم وقتی که مهمان ها همه رفتن اومدیم تو حیاط و یه چند تا عکس گرفتیم اون هم جلوی در خونه ، چون من عاشق این گل های هستم که همیشه جلوی در خونه مادرجونه و ما گل عروس بهش میگیم حالا نمی دونم اسم دیگه ای هم داره یانه ؟

در هرصورت من تو خونه مادرجون یه عالمه خاطرات قشنگ دارم و خود مادرجون رو هم یه عالمه دوست دارم و این شعر رو هم به مادرجونم تقدیم میکنم

خونه ی مادربزرگه هزار تا قصه داره
خونه ی مادربزرگه شادی و غصه داره
خونه ی مادربزرگه حرفای تازه داره
خونه ی مادربزرگه گیاه و سبزه داره


کنار خونه ی ما

همیشه سبزه زاره
دشتاش پز از بوی گل
اینجا همش بهاره

دل وقتی مهربونه , شادی میاد میمونه
خوشبختی از رو دیوار، سر میکشه تو خونه

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره
بقیه عکس ها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم..

 

این مادرجون عزیز من ونتیجه کوچولوش ویانا جون

مادرجونی الهی که 120 سال سلامت و زنده باشییییییییییییییییی

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره

خونه مادربزرگه هزارتا قصه داره



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 اردیبهشت 92 16:01
چقدر باحال ... یاد خونه مامان بزرگ خودم افتادم واقعا خونه هاشون با صفاست هاااا ... خدا حفظشون کنه مادر بزرگتون رو ...
مریم (مامان ثناجون)
1 اردیبهشت 92 19:43
خاله جون از این که به وبلاگ ثنا جون سر زدی ممنون... دخمل نازی داری خیرش را ببینی.. واقعا خونه مادر بزرگها پر از خاطره های زیاده..
مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 1:26
اخييييييييي چه خوشگلللللللللل خدا مادر بزرگ مهربوننننو نگه دارههه
محیامامان دینا
2 اردیبهشت 92 10:49
همیشه خوش باشی عزیزم.چقدر بامزه به وسیله های شهربازی نگاه میکنی قربونت برم
مامان مریم
2 اردیبهشت 92 15:47
الهی آمین...یعنی میشه ماهم نتیجه مونو ببینیم؟؟
متین من
2 اردیبهشت 92 16:38
چه گلهای قشنگی چه مادربزرگ مهربونی ایشالا همیشه سالم وسرحال باشن
مامان آوا
2 اردیبهشت 92 18:27
چه گلهای قشنگی
نیم وجبی
2 اردیبهشت 92 21:25
ایشالله مادر بزرگ مهربونت 120 سال سایش بالا سرتون باشه گلم وای چه خوشگلن این گلا
مامان مانی مسافر کوچولو
3 اردیبهشت 92 0:28
اخی نازی چه خوشگل چه حیاط با صفایی چه گلای خوشگلی از در خونه اویزونه خیلی نازه
مامان سويل و اراز
3 اردیبهشت 92 2:03
سلام دوست عزيزم وبلاگ اموزشكده هنرهاي دستي به ادرس زير منتقل شد http://shohrerafat1364.mihanblog.com/ لطفا مهمون وبلاگ جديدم باشيد و منو با نظرهاتون از حضورتون باخبر كنيد البته وبلاگ قبليم هم فعلا فعاله ممنون
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اردیبهشت 92 14:13
سلام از بالا هرچی نظر باز میکردم کد امنیتی نداشت چند بار اومدم نمیتونستم نظر بزارم وایییییییییییییییییی دختر ناز خاله بزرگ شدی خاله صندلیت هم خیلی خوشگله مبارکت باشه بوس خانم خوشگل
مامان مانی مسافر کوچولو
5 اردیبهشت 92 14:15
بازم نمیدونم نظرم اومده یا نه ولی بوس واسه نی نی خوشگللللللللللل نمیشه نظر گداشت کد امنیتی نمیاد خواهر جان
پرهام ومامانش
8 اردیبهشت 92 22:48
خودمونیم چه مامان بزرگ خوشتیپی داری همیشه سرپا ! ویانا جونم گلا کنار تو خوشگلتر بنظر میان
fattaneh
1 خرداد 92 11:45
حالا دیگه سفره هم میری عزیزم امیدوارم که نذرشان همیشه از جانب خداوند مهربان و بخشنده داده شود آمین.در ضمن عزیزم این گلهای زیبا اسمشون اقاقیا ست خیلی هم خوشبو است اینجا هم هست منم خیلی دوست دارم.میبوسمتون