ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اسباب بازی جدید برای ویاناجونم

1392/2/4 17:52
نویسنده : مامان آنی
1,016 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 4 شنبه 4اردیبهشت 92

ویانای کوچول موچولوی من 

این اسباب بازی رو هم چند روزی میشه که برات گرفتم که خیلی خیلی ازش خوشت اومده راستش این رو تو یه فروشگاه تو تبریز دیده بودم و می خواستم برات بخرم ولی متاسفانه بسته بود و وقتی برگشتیم هر جا سوال میکردم یا نداشتن یا تموم کرده بودن و بالاخره تو یک کتابفروشی بزرگ که بازی های فکری هم داشت برات پیدا کردم 

وقتی بند اون رو میکشی صدای موزیک های مختلف میده و حسابی مشغولت مبکنه بخصوص زمان هایی که من نیستم 

خلاصه خوشحالم که خوشت اومده عزیز دلم

اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

میمیرم برات ها جوجووووووووو

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

به هر طریق ممکن می خوای بندش رو بکشی تا صداش در بیاد 

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

 اسباب بازی برای نوزادان 6 ماهه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محیامامان دینا
4 اردیبهشت 92 14:17
مبارکه گلم.هم صندلی هم اسباب بازیت.
مامان ساجده
4 اردیبهشت 92 18:37
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 اردیبهشت 92 18:51
چه باهوشه ماشالا ... بندشو می کشه بلا خیلی نمکه ...خدا حفظش کنه
شقایق مامان آرشا
4 اردیبهشت 92 22:20
ای جونم چه تلاشی می کنه
خاله مرجان
4 اردیبهشت 92 23:51
عزیز دل خاله همیشه شادباشی
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 16:09
ممنونم از اینکه به وبمون اومدی عزیزم خدا نگهداره برات ویانای عزیز رو من لینکتون کردم با کمال افتخار شما هم دوست داشتید ما رو لینک کنید
مامان سونیا
5 اردیبهشت 92 16:10
عزیزم اسبابا بازی جدید مبارکت باشه چه تلاشی هم میکنه خوشگل خانم صندلی غذات هم مبارک باشه عزیز م
مامان مریم
6 اردیبهشت 92 9:44
قربون بازی کردنت بشم جوجو کوچولو...
مامان سونیا
7 اردیبهشت 92 7:40
عزیم ببخشید دیر شد الان با افتخار در لینک در لینک دوستان ما هستید
مامان طاها
7 اردیبهشت 92 10:33
ای خوشکل نانازی
پرهام ومامانش
8 اردیبهشت 92 22:46
فدای تودخملی باهوش مبارکت باشه
مامان ملیکا کوچولو
9 اردیبهشت 92 2:30
خاله فدای اون ذوقت بشم عزیزم،مدتیه وقت نمیکنم اپ کنم. الانم فقط اومدم برا عزیزانم کامنت بذارم تا بدونن(هر قدر مشغولیت داشته باشم،واسه عشق کوچولوهام وقت میذارم.
مامان کیان کوچولو
26 اردیبهشت 92 16:48
واااای ماشاااالههه
fattaneh
1 خرداد 92 11:36
آره عزیزم منم این اسباب بازی خوشگلت رو دیدم دست مامانی درد نکنه ای شیطون عمه میبوسمت عزیزم عکسات هم یکی از یکی قشنگتره.