ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

یک روش برای خوابیدن ویاناجونم

1392/2/22 18:41
نویسنده : مامان آنی
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجونم

از وقتی بد خوابیدنت شروع شده همش دنبال راه حل های جدید برای خوابوندنت هستم تا با آرامش به خواب بری ....

مثلا آهنگ های ملایم مختلف رو امتحان کردم ، روت یه پارچه نازک انداختم ، لالای های جدید برات خوندم،

تا موقعه ای که خودت نیت خواب نداشتی باهات بازی کردم ولی خوب نشد که نشد تا اینکه یه بار یکی از بالشت های کوچیکی رو که برای سیسمونی برات خریده بودیم رو روی صورتت گذاشتم  ،البته نه همیشه ولی خیلی از اوقات جواب داده و بالشت رو بغل میکنی و می خوابی...

روش های خواباندن نوزاد

روش های خواباندن نوزاد

اینجا هم عروسک قشنگم چند روز مریض شده بود یو هم سرما خورده بودی و هم دکتر گفت به خاطر دندون در آوردن تب کرده  بود و سه شب تا صبح من باهات بیدار بودم و دو روز هم سرکار نرفتم و مواظب بودم تبت بالا نره قشنگم و خدارو شکر که به خیر گذشت ولی من که هنوز دندونی ندیدم...سوال

روش های خواباندن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

این هم چندتا عروسک انگشتی و یه عروسک موش نمایشی هستش که از وقتی خریدم ب و اهات بازی میکنم حسابی باهاشون ارتباط برقرار میکنی

روش خوابیدن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

روش خوابیدن نوزاد

                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

Aria
22 اردیبهشت 92 18:59
man vase to ghash konam akhe aroosaaaaaaaaaaaaaaaaak
خاله مرجان
22 اردیبهشت 92 22:00
ویانا جون ماشاءالله برا خودش خانومی شده به سلامتی استارت دندونی را هم که زد این هم از طرف سپپهرجون مامان برای دخمل گل همیشه یه با و شاد باشی
پرهام ومامانش
23 اردیبهشت 92 0:04
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
هدا مامان رها
23 اردیبهشت 92 8:32
چه راه جالبی .منم امتحان کنم شاید جواب بده
مانی مسافر کوچولو
23 اردیبهشت 92 11:44
نازی تولدت مبارک خانم ماشاالله نی نی هم مثل مامانش خوشگله
مامان مریم
23 اردیبهشت 92 11:48
ای جووون چه ناز میخوابه با اون بالششش...آخی عزیزم حتما مال دندونش بوده تبش...میبوسمت خوشگلم...
شقایق مامان آرشا
23 اردیبهشت 92 16:10
امان از دست شما جوجه ها چطوری به ذهن مامان آنی رسید که شاید این مدلی بخواب؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 اردیبهشت 92 22:59
تبریک میگم بهتون مامانی، خیلی واسه نی نی تون وقت میذارید و هواشو دارید... خوشبحالش ... ماشالا
fattaneh
1 خرداد 92 11:10
ای جانم نبینم عشقم تب بکنه همش مال دندوناته عزیزم طول میکشه تا در بیاد .قربونه اون خوابیدنت که اینقدر سخت میخوابی با این حال بازم خندان هستی روحم برات پر میزنه .عاشقتونم