ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شومینه سرگرمی جدید ویاناخانم

1392/3/28 17:00
نویسنده : مامان آنی
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجونی من تازگی ها سرگرمی جدید پیدا کرده و هر وقت اصلا صداش در نمیاد من مطمئن میشم که سراغ شومینه رفته 

البته من هم تا بفهمم پشت سر شما میام و بی سرو صدا فقط نگاهت میکنم و بعضی وقت ها هم بادوربین ازت عکس میگیرم 

خداروشکر علاقه ای به خوردن سنگ های ریز و سفید نداری ولی اون سنگ های بزرگتر رو که وقتی بادندونت تماس میگیره قرچ و قوروچ صدا میده رو خیلی دوست داری

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

من قربون اون انگشت های کوچولوت که روشون وایمیستی 

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

ااین هم عکس یه دخمل شیطون و نازه که رفته زیر میز تا شاید بتونه به لپ تاپ خودش رو برسونه 

شومینه سرگرمی جدید ویانا جونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 خرداد 92 10:32
ای وروجـــــــــــــک ...
مهسا مامان نورا
29 خرداد 92 12:34
نازکم خاله جون خطر داره تو رو خدا خیلی مواظبش باشید اون سنگ ریزه ها رو خیلی مواظب باشید نازمن یه دنیا بوووووووووس
مامان رز
29 خرداد 92 13:57
عزیزم چه اسم قشنگی چه وب قشنگی داری با رز خانم من دوست میشی عسل خاله
شادی
29 خرداد 92 18:58
حسابی بچلونش از طرف من.
هیراد و عمه لیلاش
29 خرداد 92 20:06
قربونت برم فسقلی توی شومینه چیکار میکنی عزیزم
FARIBA
30 خرداد 92 0:25
قربونت برم که داری خانوم میشی...مامانی مراقب باش توی دهنش نکنه...خطر داره...
مامان مارال دون
30 خرداد 92 13:28
چه ناز شدی . مامانش از طرف من بوس از اون انگشتای کوچولو ولی توپولش بی زحمت. ولی واقعا مواظب باش که سنگریزه ها رو نذاره تو دهنش .
مامان مریم
30 خرداد 92 14:30
چه خوردنیه وقتی رو نوک پاهاش بلند میشه
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 23:33
عاااااااااااااااشقتم عزیزه دلم
پرهام ومامانش
2 تیر 92 0:04
شقایق مامان آرشا
2 تیر 92 14:28
خاله خیلی خطری شدی
fattaneh
4 تیر 92 14:06
الهی عزیزم سنگه دندونه خوشگلتو نشکونه مواظب باش قربون اون پاهای کوچولوت برم من نوک پا ایستادی ببوسم پاهای نرمتو .بوووووووووس