ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

پیام تبریک از طرف پدری(باباخسرو)

1392/4/12 9:14
نویسنده : مامان آنی
809 بازدید
اشتراک گذاری

نوه عزیزم ، ویاناجان

دوازدهم هرماه برای من روزی شادی بخش است چرا که در این روز خداوند مهربان وجود نازنینت را بما هدیه داده است.

ویانای قشنگم هرگز مباد آن روزی که اشک نگرانی را در چهره معصومانه ات به بینم.

آرزویم این است که همیشه چهره ات را خندان ببینم بخصوص خنده کودکانه و معصومانه ات را

تورا در آغوش میفشارم

 

تولد 9 ماهگی ویانا

ویانای عزیز تر از جانم 

لحظاتی را که از تو دورم اندوهی بزرگ تمام وجودم را فرا میگیرد .

زمانی که در کنارم هستی ، هنگامی که با تو هستم تمام غم ها و  غصه ها را فراموش میکنم

برای من بمان ، همیشه بمان اگرچه من نباشم

تولد 9 ماهگی ویاناتولد 9 ماهگی ویانا

تولد 9 ماهگی ویاناتولد 9 ماهگی ویانا



می بویمت _ می بوسمت 

پدر بزرگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

Aria
12 تیر 92 12:25
boghzam gereft neda joon amoo khosro kheyli maheeee,viana ro az tarafam beboos ***********
♥متین من♥
12 تیر 92 17:47
وای چه پدر بزرگ مهربونی ایشالا همیشه زنده باشه سایه ش بالای سرتون باشه راستی خاله به من رای دادی؟ یک پیامک هدیه به من میکنی؟ 174 به شماره پیامک 20008080200 خیلی ازت ممنونم
نگاری
13 تیر 92 13:11
اخییییییی چقدر قشنگ بود. خدا نگهش داره همیشه.
شقایق مامان آرشا
13 تیر 92 16:21
وای چه احساسات لطیفی
♥ نیم وجبی ♥
13 تیر 92 18:36
چقدر زیبا همیشه سایشون بالاسرتون باشه
شادی
13 تیر 92 21:35
چه پدربزرگ مهربونی. خدا حفظش کنه و سایه اش همیشه بالای سرتون باشه.آمین.
سام
15 تیر 92 2:53
چه پدربزرگ مهربونی!!!اشک توچشام جمع شد خوشحال میشم لینکم کنین http://sam_mansoori.niniweblog.com
مامان مریم
15 تیر 92 17:55
خوش بحال ویانای عزیزم با این پدربزرگ مهربونی که داره...خدا حفظشون کنه..
مامان نگار
18 تیر 92 9:52
عزیزم واقعا پست احساسی و لطیفی گذاشتی. من بار اوله که به وب دخترت اومدم یعنی راستش تو تابلوی تبلیغاتی دیدمش و مشتاق شدم بهش رای بدم. الان که دارم برات می نویسم بغض گلومو گرفته و اشک تو چشام جمع شده. ان شاا.. خدا این پدربزرگ مهربون و دوست داشتنی رو برای ویانا جون حفظ کنه و سایه شون همیشه بالا سرش باشه. راستی مامان ویانا جون هم با اجازت لینکت می کنم و هم به دختر خوشگلت رای میدم. اگه دوست داشتی به نگار منم رای بده.
fattaneh
18 تیر 92 22:01
وای ماما آنی اشکم در آمد از نوشته های پدر بزرگ ویانای گلم خیلی با احساس و زیبا بود خداوند ایشان را سهی و سلامت برایتان حفظ کند و از قول من به ایشان و خانم محترمشان خیلی سلام برسان .خدایا ویانای نازنینمان را به دستان مهربانت میسپاریم آمین