ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا در شهر زیبای ماسوله

1392/4/17 15:27
نویسنده : مامان آنی
1,651 بازدید
اشتراک گذاری

ویانای نازم

من عاشق آرامش و زیبایی شهر ماسوله هستم این عکس ها هم مربوط به چند هفته قبل میشه که از 5شنبه به اونجا رفتیم و غروب جمعه برگشتیم و من امروز فرصت کردم برات بذارم 

اینجا تو ماشین عمو پیمان هستیم و شما در اولین فرصت میخوای که این چشم نظر رو جدا کنی 

شهر زیبای ماسوله

عینکعینکعینک

شهر زیبای ماسوله و ویانا

شهر زیبای ماسوله و ویانا

شهر زیبای ماسوله و ویانا

اینجا هم خونه دایی سامان جون هستیم البته باید بگم ویلا ی تفریحی دایی جون که بیرونش برای اینکه به بافت سنتی شهر لطمه نزنه شبیه بقیه خونه های ماسوله اس ولی داخلش مدرن و قشنگ ساخته شده

شهر زیبای ماسوله

شهر زیبای ماسوله

و این هم یه قندون قند که از دست شما در امان نیست

شهر زیبای ماسوله

اینجا هم در شهر ماسوله هستیم و این آقای مهربون با طوطی دست آموز وخوشگلش شما رو بغل کرد تا باهاش بازی کنی

شهر زیبای ماسوله

دخمل من همه جا در حال مطالعه کردنهقهقهه

شهر زیبای ماسوله و ویانا

اینجا هم گذاشته بودیمت روی زمین که کمی آفتاب بگیری ولی خوب......ساکت

شهر زیبای ماسوله و ویانا

بقیه عکس ها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم...


شهر زیبای ماسوله و ویانا

 

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

 

شهر زیبای ماسوله و ویانا

ویانا در شهر زیبای ماسوله

 

 

اینجا یه قند گنده کرده بودی تو دهنتویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

 

اما خوب دست بردار که نبودی

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

ویانا در شهر زیبای ماسوله

 

شب های ماسوله خیلی سرد میشه

ویانا در شهر زیبای ماسوله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان اميرمحمد
17 تیر 92 19:38
سلام من به ني ني شما راي دادک کد نی نی من 525 است
هیراد و عمه لیلاش
17 تیر 92 22:02
همیشه خوش و سلامت به گردش باشی عزیز دلم
حدیث
18 تیر 92 0:48
سلام عروسک کوچولوی من میدونستی که شما زیبا ترین فرشته ای هستی که خدا به مامان آنی و باباسامان داده آرزو میکنم که همیشه لبات پرازخنده وچشمای خوشگلت پراز ستاره باشه .میبوسمت یه عالمه هر چی بگم بازم کم
هدا مامان رها
18 تیر 92 10:40
سلام عزیزم خدا برات نگهش داره .من به ویانای نازم رای دادم. از طرف من ببوسش
صبا خاله ی ایسا
18 تیر 92 14:06
انی جون انشاالله همیشه خوش باشید همیشه به گردش این جوجوی ناز هرروز خوردنی تر میشه
خاله پارمیدا
18 تیر 92 19:24
Beauty is start of life beauty is art of life risk is part of life and good friend is heart of life زيبايي شروع زندگيه. زيبايي هنر زندگيه. ريسك بخشى از زندگيه. و دوست خوب قلب زندگيهپیش ما هم بیا دوست بشیم
مامان و بابای ایلیا
18 تیر 92 19:47
خوشکل خاله ایشالا همیشه شاد و خوشحال باشی
fattaneh
18 تیر 92 21:47
وای که قربونش بشم عینک مامان آنی رو زده .روزنامه هم که میخونی عزیزمی که هرچی میپوشی بهت میاد .توی آفتاب چشمت اذیت میشه قربون اون چشمای سیاهت برم خیلی دوست دارم عروسک دیروز مهراک اینجا بود و عکستو نگاه میکرد و میگفت این ویانای ما چقدر نازه عزیزم دل همه رو بردی .فدات بشم میبوسمت
مرجان مامان اران
19 تیر 92 7:39
همیشه به سفر عزیزممم خوش باشید همیشه عکسا خیلی خوشگل بوددددددددددد
مامان دینا
19 تیر 92 13:57
ای جوووووووووونم.تو چقد نازز شدی.همیشه به گردش و تفریح
عرفان خان و مامان زهره
19 تیر 92 14:35
سلام ویانا جونم ... انشاله که بهت کلی خوش گذشته ... بوسسس
شادی
19 تیر 92 22:20
وای آنی. ماسوله محشره. ما هم دو ماه پیش اونجا بودیم. برای اولین بار بود که می رفتم ماسوله . واقعا زیبا بود.
هما
20 تیر 92 0:16
ایشالله همیشه خوش باشین نماز روزه ها قبول آپم التماس دعا
بهاره مامان ونداد
20 تیر 92 17:33
منم عاشق ماسوله ام مخصوصا موقع غروب که مه و تا روی خونه ها میاد خونه تونهم خیلی بانمک بود ویانا گلی خداییش عینک مامانی هم بهت میاد ها
پرهام ومامانش
22 تیر 92 0:24
همیشه به گردش دخملی ازالان به فکر وسیله اشپرخونه هستی
فاطمه مامان الينا گلينا
26 تیر 92 11:03
خيلي ناز بودهميشه به گردش و تفريح
خاله آتوسا
26 تیر 92 18:15
همه ی عکسات نارن و خودت از همه نازتر ولی خودمونیم ها یایا سامان با شما چه خوش تیپ می شه !
مامان رادین
31 تیر 92 17:36
سلام گلم چه دخمل نازی داری ایشالا همیشه به گردش خونه قشنگی گرفتید بعد ماه رمضون ایشالا ما دوباره میریم ماسوله اگه شماره تلفنی از اون خونه داری بی زحمت بهمون بدی ممنونت میشم به عسلی هم همین الان رای دادم رای دادم
ريحانه
31 مرداد 92 21:08
خيلي نازي عزيزم انشالاله هميشه زير سايه پدر و ماردت بزرگ شي جيگر