ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

بغلی شدن ویانا جونم

1392/5/1 17:59
نویسنده : مامان آنی
1,394 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی نازم 

از وقتی 9 ماه شدی بخصوص از وقتی که دندون سومت در اومده  حسابی بغلی شدی حتی یه لحظه هم حاضر نیستی روی زمین بشینی همش دلت می خواد تو بغل من باشی البته وقتی من نیستم با پدری و مامانی حسابی آرومی و بازی میکنی ولی اگر من باشم در حضور اون ها هم میخوای بیای بغل من 

خلاصه اینکه بعضی وقت ها حسابی کلافه میشم و کمرم حسابی درد گرفته از خیلی از کار هام عقب افتادم چون فقط در صورتی روی زمین میشینی و بازی میکنی و خودت اینور و اونور میری که من یه جانشسته باشم  تازه خیلی وقت ها هم زیاد دور نمیشی و بعد از چند دقیقه دوباره به سمت من برمیگردی و خودت رو تو بغلم میندازی و وقتی هم که کنارم نشستی تا برای خودت بازی کنی  قسمتی از بدنت رو با من در تماس قرار میدی انگار اینجوری احساس امنیت و آرامش میکنی   دیگه حتی تا آشپزخونه هم نمی تونم بدون بغل کردنت برم در حالی اینجوری نبودی و میومدی تو آشپزخونه میشستی و با مگنت های روی یخچال و فریزر بازی میکردی 

وبا اومدن هرکسی هم به خونه فکر میکنی که من می خوام برم  بیرون ، محکم تر میچسبی به من و تو بغل من با دیگران بازی میکنی و نمک میریزی 

 

بزرگتر ها میگن این دوران زود میگذره ، هرچند که تو با یه لبخند شکلاتی و یه آب چه (اچه)( ادای عطسه کردن ) که تازگی ها از باباسامالن یاد گرفتی خستگی رو از تن آدم در میاری

این عکس ها مال زمانیه که خودت تو آشپزخونه میشستی و من غذا درست میکردم 

ویانا

linien-0011.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

ویانا

linien-0011.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

 

ولی حالا وقتی با بابا سامان از خرید میایم باید من بشینم کنار شما و بازی کنم و بابا سامان خرید هارو جابه جا کنه

ویانا

kueken-0036.gif from 123gifs.eu Download & Greeting Card

ویانا

totalgifs.com barrinhas gif gif 46.gifویانا

totalgifs.com barrinhas gif gif 46.gif

ویانا

totalgifs.com barrinhas gif gif 46.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مریم
31 تیر 92 18:40
الهی ..عزیزم هر چی میگذره وابستگیشون به مامانا بیشتر میشه...فدای خنده های خوشگلش بشم من
فاطمه مامان الينا گلينا
1 مرداد 92 12:13
عزيز دلم اين روزها هم چشم به هم بزني تموم شده.دختر گلت هم دندون درد و بي تابي هاش تموم ميشه
مهسا مامان نورا
1 مرداد 92 13:37
وای خاله همه عکسها تو این چند پستت عالی هستن مخصوص خوابیدنت نازم
fattaneh
3 مرداد 92 17:48
عزیز دلم خوب بگو مامان آنی بزرگترا منو بغلی کردن من که تقصیری ندارم بعدشم برای این بهت میچسبم که میترسم دوباره بری آره عزیزم شیرینم ماه من گل من عشق من خیلی دوست دارم بووووووووووووووووووووس