ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

چرا جوجو؟

1391/2/24 14:33
نویسنده : مامان آنی
1,021 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوجان ما هنوز نمی دونیم که تو کوچول مو چول  ما پسری یا دختر  و چون در سال 2012 به دنیا میای

  اسمت رو فعلا با اجازت گذاشتیم جوجو

و اسم وبلاگت رو جوجو2012

و حتما صدای منو مرتب می شنوی که توی خونه بلند بلند صدات میکنم

                                                                                       جوجوووووووووو

                                               دوست دارم جوجوووووووووووووو

                                             مامان آنی برات غش بکنه جوجوووووووووووووووو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

روژینا
3 اردیبهشت 91 14:18
سلام من فامیل خاله انی هستم 8 سال دارم امید وارم به سلامت به دنیا بیاد به نظر شما بخواد بخنده چه شکلی میشه ناراهتم گریه دختر یا اقا شبیه چه گلی هست


ني ني آينده
9 خرداد 91 10:32
سلام
اميدوارم اين دورانو به سلامتي طي كني






سلام عزیزم جمله ات کوتاه و زیبا بود ممنون
باران
8 مرداد 93 19:12
سلام من باران 28ساله هستم از وبلاگت خوشم می یاد به نظرم در استعداد ویانا هیچ شکی نیست ولی دلیل اینهمه اصرار در یاد گرفتن زبان انگلیسی برای ویانا برای چیه؟؟ تو خیلی خودتو در گیر یادگیری زبان کردی در صورتی می تونی چند ماه صبر کنی و این عزینه و انرژی که صرف یادگیری زبان انگلیسی کردی در مدت زمان خیلی کمتر 2 یا3ماه با ثبت نام در کلاس زبان به نتیجه دلخواهت برسی بازم می گم در هوش و استعدادویانا کوچکترین تریدی ندارم ولی می خواستم تجربه خودمو در اختیارت بدارم من یک دختر 3سال به نام بارانا دارم که از 24 ماهگی براش یه استاد زبان گرفتن و کمتر از 7ماه نتیجه گرفتم شاید باورت نشه که بارانا زبان انگلیسیش از مادریش هم بهتر شده و الان براش یه استاد پیانو گرفتم و نت خوانی داره یاد می گیره مامان آنی جون هر کی یه شیوه برای بزرگ کردن کودکش داره ولی خوبه از تجربیات دیگران استفاده کنیم من خیلی خیلی وبلاگتو دوست دارم و هر زمان بتونم بهت سر می زنم تو مادر با لیاقتی هستی بهت تبریک می گم