ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیرین کاری های جوجوی کوچولوی من در 10 ماهگی

1392/5/23 8:08
نویسنده : مامان آنی
1,202 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجون عروسک خوشگلم جوجوی من 
شکلکهای جالب آروین

حدودا 10 ماه و نیم داری و روز به روز به شیرین کاریهات و دلبریهات اضافه میشه و من وبابا سامان دیوونه وار عاشقتیم  می دونی اصلا دیگه بدون تو نمیشه زندگی کرد و نفس کشید چه تو خواب و چه بیداری لحظه لحظه فکرمون شده ویانا و از نگاه کردن بهت سیر نمیشیم 

عاشقانه دوست دارمali-mahsa

دیگه میتونی چند ثانیه روی پاهای کوچولو و خوشگلت وایستی و دست بزنی و بعدش هم تالاپی میخوری زمین

ویانا

ویانا

ویانا

 

Clapping HandsClapping HandsClapping HandsGirl with Kitten Divider Line

معمولا بچه ها توی روروئک میشینن ولی شما بیشتر دوست داشتی روی رورئک وایستی تا توش بشینی 

ویانا

Girl with Kitten Divider Line

عاشق آب خوردن با بطری هستی ( اینجاهم مهمونی خونه حمیده جون بود و خاله مریم داره بهت آب میده)

ویانا

ویانا

قربون اون دندونهای کوچولوت عسل

 

ویانا

 

ویانا

Girl with Kitten Divider Line

جدیدا از لباس پوشیدن و یا عوض کردن لباس فراری هستی و باید همش دنبالت بدو بدو کنم تا لباس تنت کنم فرار میکنی و میخندی  شیطون کوچولو

ویانا

ویانا

ویانا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ساراکوچولو
23 مرداد 92 9:24
10 ماهگی دخترم ویانا مبارک...عزیزم این عکسها خالکوبی نیست ...همه نقش حنابود..منتظرباش به زودی عکسهای حنابندوند ساراجون میزارم براتون...خیلی جالب شده مخصوصا ازخودم
نازنین
23 مرداد 92 12:17
چه گل دختر دوست داشتنی و نازی دارین. خدا براتون نگهش داره. خوشحال میشیم به ماهم سر بزنید.
کیان
23 مرداد 92 17:04
سلام مرسی که بهم سر زدین و خوشحالم کردین شما لطف دارین. بازم ممنون. موهای فرفریشووووووووو
سمیه مامان آیسا
25 مرداد 92 14:52
10 ماهگیت مبارک ناز نازی عکسات همه خوشجل بوووودن خوردنیه من
فاطمه مامان الينا گلينا
26 مرداد 92 9:42
عزيزم ده ماهگيت مبارك.اميدوارم مثل الان هميشه سر پا و سر بلند باشي گل دختر