ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

شیرین کاری های جوجوی کوچولوی من در 10 ماهگی (2)

1392/5/23 11:59
نویسنده : مامان آنی
1,984 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجونیمشکلکهای جالب و متنوع آروین

عاشق دالی بازی یا همون  (پیک بو) بازی هستی

ویانا

ویانا

وقتی هم خاله شیوا برای تمییز کردن خونه میاد دنبالش راه میفتی و با ملحفه ها باهاش دالی بازی میکنی 

ویانا

ویانا

هرچیزی رو که به دستت برسه می خوای که بخوری122

ویانا122

ویانا

ویانا

تو کثیف کردن لباس ها در عرض چند ثانیه باید بگم دست کم نداری

ویانا

ویانا

عاشق بیرون ریختن وسایل تو کشو ها و کیف ها هستی 

ویانا

ویانا

 

ویاناویانا

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

ویانا

ویانا

 

بقیه شیرین کاری هات رو هم در ادامه مطلب گذاشتم ... 

838483

دخمل کوچولوی من دیگه برای من گرد گیری میکنه قربونش برم

ویانا

ویانا

ویانا

روز به روز علاقه ات به لپ تاب من بیشتر و بیشتر میشه  و زحمت من برای کار کردن باهاش بیشتر ، برای اینکه شما اینجوری حمله ور نشی باید فقط زمان هایی که خوابیدی تو وبلاگت بنویسم و یا برای تولد یکسالگی عروسکم که 12 مهر هست کارت دعوت و بقیه تزیینات رو درست کنم

این هم عکس های قبل از جشن دندونیه که داشتم برات درست میکردم

ویانا

ویانا

ویانا

این هم چند تا عکس از زمانی که بابا سامان میاد تا ناهار بخوره و شما هم دور و برش میچرخی و نمیذاری بنده خدا ناهارش رو بخوره 

 

ویانا

این هم داکی اسباب بازی مورد علاقه کوچولوی من که به هر طریقی صداش رو در میاری

ویانا

ویانا

ویانا

ویانا

این هم بادکنک بازی

ویانا

ویانا

بادکنکت ترکید.......

ویانا

حالا نوبته دوربین مامان آنی یه دیگه.......

ویانا

totalgifs.com barrinhas gif gif 95.gif

در حموم که نباید باز بمونه وگرنه غافل بشم شما اونجایی70

 

ویانا

707070

ویانا

737373

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

هدا مامان رها
23 مرداد 92 12:48
سلام عزیزم ماشالله معلومه حسابی بچه شیطون و باهوشیه.... رهای منم همین قدر شیطونی میکنه.قشنگ درک میکنم چه حسی داره .در اوج شیرینیش من گاهی وقتا خسته میشم. در هرصورت براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
هدا مامان رها
23 مرداد 92 12:48
از طرف من محکم ماچش کن...یادت نره
♥ نیم وجبی ♥
23 مرداد 92 13:59
وااااای عزییییییییزم توم مثل کسری چقدر شیطون شدیییی نمیدونم این همه انرژی از کجا میارین 24 ساعته مشغول بازی کردن و شلوغ کردنین کسری هم عاشق دالی بازیه ..واای داکی چه بامزس قربونت برم مامانی ببوسش از طرف من
کیان
23 مرداد 92 17:13
میگم یه سوال: تو خونتون چیزی هست که احیانا اشتباهی سر جاش مونده باشه هنوز؟!!
مامان و بابای ایلیا
24 مرداد 92 12:02
چه دختر باهوش و زرنگی ،آفرین عزیز خاله
مهسا مامان نورا
24 مرداد 92 12:12
ناز ناز جوجوی ناز حسابی شیطنت کن خاله عیب نداره این روزا خیلی شیرینه
بهاره مامان ونداد
24 مرداد 92 12:13
میگم این بچه ها از کجا این همه انرژی دارند؟ واقعا از خونه معلومه چه فسقلی فوضولی هستی
ثنا
24 مرداد 92 15:00
وبلاگ قشنگي داري به من هم سر بزن مرسيييييييييييييييي
هما
24 مرداد 92 20:10
ماشالله خدا حفظش کنه و یه توانی به شما ها بده
هلیا دخمل خوشگل
25 مرداد 92 10:58
ماشااله چقدر شیطون بلا شدی ببخشید انی جون یه مدت نبودم
سمیه مامان آیسا
25 مرداد 92 14:50
جوجوی خوشگل داااااالی اون عکست کنار گل افتاب گردون خیلی نازه دوست دارم ویاناجونم
مامان امیرپارسا
26 مرداد 92 1:23
ماشاااالله به این همه بازیگوشی !‌ عکس های ویانا خانوم خوشگل و که دیدم تازه فهمیدم چه پسر سربه زیر و آرومی دارم چقدر ناشکر بودم فکر میکردم شیطونی هاش زیاده ایشالله همیشه سلامت باشه
فاطمه مامان الينا گلينا
26 مرداد 92 9:37
شيطون بلا بخورمت. عاشق دالي كردن بچه هام خيلي صحنه نابيه
هیراد و عمه لیلاش
26 مرداد 92 17:36
فدات بشم شیطون بلای خاله
مامان موژان جون
30 مرداد 92 11:51
وای چه نانازه این دخملی دوست داری درسته قورتش بدی هوممممممممممممممممممممممممممممم
نسرین خاله اسما
30 مرداد 92 21:08
قبون این دخمل شیطون برم من ... چقدر تو نازی ویانا جونم
الی
3 شهریور 92 11:41
ممنون مامان آنی
الی
3 شهریور 92 11:42
ممنون مامان آنی جون