ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

آشنایی با یک دختر ماه و دوست داشتنی به نام مینا

1391/4/15 13:48
نویسنده : مامان آنی
1,158 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

 

جوجوی نازم امشب میخام تو رو با یک دختر ناز و ملوس آشنا کنم اون اسمش میناست

مینا دانشجوی مهندسی کامپیوتر هستش و از نظر اخلاقی یک دختر محکم ،قوی ،درس خون ،نجیب و.......

جوجوی نازم دختر ملوسم تمام این چیزهایی که مینویسم اغراق نیست و من از ته دل انهارو مینویسم و مینا

رو خیلی خیلی دوست دارم از زمانی که راهنمایی بود باهش آشنا شدم و از همون اول خانم بود

میدونم که وقتی توهم اونو دیدی مثل من عاشقش میشی

14 تیر میخواد بره مشهد و من ازش خواستم تا برات پیش امام رضا(ع) دعا کنه چون مطمئن هستم که

قلب مهربونی داره و از ته دل برات دعا میکنه                                                                                   

   من و جوجوهم برای سلامتی همه بچه ها که فرشته های روی زمین هستن

   دعا میکنیم                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)