ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

چگونگی شناخت ویاناجونم از دنیای اطرافش ( تقویت هوش نوزاد)

1392/6/4 14:45
نویسنده : مامان آنی
1,273 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه 4 شهریور 92

سلام عروسک قشنگم ویاناجونم 

امروز که این پست رو برات مینویسم 10 ماه و 22 روز داری و نسبت به دنیای اطرافت خیلی دقیق شدی و خیلی خوب با محیط  و آدم های دور و برت ارتباط برقرار میکنی 

دیگه اجزای صورت و بدن رو تا حدود خیلی زیادی  میشناسی و اسم خیلی از حیوانات رو حتی با اینکه نمی تونی به زبون بیاری و لی بلدی و به محض اینکه اسمشون رو میاریم اگه تصویرش جلوت باشه با انگشت نشون میدی و من و بابا سامان رو غرق لذت میکنی 

ویاناجونم این عکس هایی که روی صندلی جلوس شماست یه سری کارت های بن بن بن مقدماتیه و یه سری هم کتاب هایه که ازقبل از به دنیا اومدنت برات خریده بودم و یک سری هم که هروقت دوتایی باهم توکتاب فروشی ها رفتیم خریدم و شما هم تقریبا همشون رو پاره پاره کردی ولی مهم نیست چون اینجوری راحت تر اونها رو نگاه میکنی و من هم برات شعر هاشون رو با هزار و یک ادااطوار میخونم تا برات جالب باشن و با علاقه گوش بدی  و هرجا هم تو محیط بیرون بتونم مشابه چیزهایی رو که توی کاغذ میبینی بهت نشون بدم دریغ نمی کنم البته بابا سامان هم خیلی کمک میکنه و بعضی وقت ها بای یکباره و بی مقدمه یکجا توقف کنه تا من یه چیزی رو به شما نشون بدم و حداقلش اینه که از عروسک حیوونها استفاده کنم

مثلا عاشق اسب شدی  چون وقتی من شعرش رو برات میخوندم خودت رو هم مثل اسب سواری بالا و پایین میکردم و پیتکو پیتکو میگفتم و الان تا عکس اسب  یا خود اسب رو میبینی  و یا هرکسی ازت بپرسه که اسب چیکار میکنه ذوق میکنی و خودت رو مثل اسب سوار ی تکون میدی 

اسب میگه پیتکو پیتکو    به شما میدم سواری

منم یه اسب باری        نجیب و خوب و کاری

تقویت هوش نوزاد

 

 

تقویت هوش نوزاد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

زرافه 

خال خاله رنگی دارم       پوشت قشنگی دارم 

گردن من درازه            چشم های من چه نازه

( اینجای شعر من با دست گردنم رو نشون میدم و با ادا و اطوار میگم گردنم دراااااااااااااااازه و شما هم غش غش میخندی)

تقویت هوش نوزاد

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيدتقویت هوش نوزاد

 

تقویت هوش نوزاد

 

بابا سامان !باباسامان ! ماشین رو نگه دار یه گربه رو ی کاپوت اون ماشینه، بذار ویانا ببینتش......

تقویت هوش نوزاد

خلاصه اینه ماجراهای ما و ویانای کوچولوی باهوش ما

اسم حیواناتی رو که در حال حاضر میشناسی و وقتی اسمش رو میبریم نشون میدی این ها هستن:

در درجه اول اسب و گربه ، جوجه ،  سگ ،پنگوئن ، زرافه ، ماهی ، کفش دوزک ، میمون ،  خرس،بز، طوطی ، پروانه ، بقیه پرنده ها رو هم فعلا  به عنوان یه جوجو میشناسی

یه سری از عکس ها رو هم در ادامه مطلب گذاشتم........

 شکلکهای جالب و متنوع آروینتقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سگ کو مامانی؟

الهی قربونت برم جوجووووووووووووو

تقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ابنجا هم داری ادای من رو در میاری و به من نشون میدی

تقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com تقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com تقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این هم ارغوان جون که داره به شما اسب رو نشون میده

تقویت هوش نوزاد

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینجا هم که مشغول پاره کردنی و اصلا مهم نیست جوجو جون چون من بنده خدا بازم برات میخرم

تقویت هوش نوزاد

دوستدارم دوستدارم دوستدارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مــآمــآنــے
4 شهریور 92 9:39
ممنون عزیزم
محیامامان دینا
4 شهریور 92 9:56
فدات بشم مثل یه متفکر نشسته داره کتابا رو میبنه.قربون اون قیافه بامزت
مرجان مامان آران
4 شهریور 92 12:54
اخییییییی عزیزم جه بامزه و جالبببببببببببببببببب قربونش برم عروسک ناززززززززززززززز
مامان رز
4 شهریور 92 14:12
الهی من فدات بشم انقدر باهوشی عزیزم دست آنی جونم درد نکنه که اینقدر برات زحمت میکشه بوس برای هردوتون که اینقدر ماهید
مامان مارال دون
4 شهریور 92 15:15
آفرین به این خانومی باهوش و ناز .
مهسا مامان نورا
4 شهریور 92 16:16
افرین به جوجوی باهوش خودم و افرین واحسنت به شما مامان با حوصله کاش نورا مینشت تا منم باهش کار کنم و یادش بدم اما خیل یبازیگوشه و به حرفهای من اصلاً توجهی نمیکنه خیلی نگرانم انی جون
صبا خاله ی آیسا
4 شهریور 92 17:59
قربون ویانای باهوش بلم من .... میخولمتا خوشگلم
مامان ستايش
5 شهریور 92 14:05
سلام ماماني ويانا خيلي بانمكه عكساشم خوشگله. به ما سر بزنيد تا با هم دوست بشيم
ساراکوچولو
6 شهریور 92 12:49
ماشالله به دخترکم...راستی اومدم شماروبه جشن تولد سارا جون تووبش دعوت کنم..تا یادم نرفته بگم که توی جشن تولد دخترخاله من دستش نقش حنا بود وچون گفتم دوربینم مشکل داشت عکسهای سارا جون همش پاک شده بود ...امیدوارم حداقل از این یکی خوشتون بیاد چون مشابه دستهای سارا جون بود.
الی
6 شهریور 92 15:38
آفرین
arghavan
20 شهریور 92 21:01
slm joojooo khobi dishabo yadete?dashti bihosh mishodi mikhandidi omre man dishab pahat nagereft?enghad to az peleye khonamon bala pain rafti hamaro ba khodet 100 bar bordi=mamo amo reza maman ani baba saman vali dar kenaret kheili khosh gozasht ghalbam.ba maman ani biya pisham berim biron dor dor okkkkkkkkkkkkkk?mimiram barat ghalbam.booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooossssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss.BYE
امیر
11 آذر 92 11:49
سلام وبلاگت خیلی قشنگه از وبلاگ منم بازدید کنید مطمئنا خوشتون میاد. ممنون