ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین قصر بازی ویانا

1392/6/11 17:24
نویسنده : مامان آنی
1,541 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازم 

5 شنبه هفته گذشته (7 شهریور) بابا خسرو و مامان ماهرخ به سرعین برای آب گرم رفته بودن و ما هم شب که با دوستامون قرار داشتیم شما رو با خودمون بردیم توی راه خواب بودی وقتی بیدار شدی کباب حاضر بود و همه مشغول شام خوردن بودن من هم شما رو بغل کردم و یه ذره یهذره تو دهنت کباب میذاشتم 

نگاهت یادم نمیره که خیلی ذوق کرده بودی وقتی جمعیت رو دیدی به خصوص وقتی چشمت به بچه ها افتاد یه ذره کباب میخوردی و یه نگاه شاد به صورت من می انداختی 

صبح جمعه هم با عمو پیمان بیرون رفتیم و ناهار تو یک رستوران غذا خوردیم که اونجا هم شما برای اولین بار روی صندلی رستوران به ما افتخار همراهی دادی

کاسپین

کاسپین

غذا خوردن کودک

غذای کودک

بعد از ناهار اومدیم خونه و استراحت کردیم ، غروب هم عمو وحید تماس گرفت که میخوایم بچه ها رو به قصر بازی ببریم ماهم برای اولین بار شما رو به قصر بازی بردیم که خداروشکر بهت خیلی خیلی خوش گذشت و حسابی بازی کردی

 

 

قصر بازی

 

قصر بازی

با شایان جون هم حسابی دوست شدی و بازی میکردی

قصر بازی

قصر بازی

قصر بازی

همون جا هم یه دوست پیدا کردی ، ارتباط برقرار کردنت با بچه های دیگه خیلی خوبه کلا دخمل خوش برخورد و خوش اخلاقی هستی (البته فکر میکنم به مامانت رفتی عزیزمقهقهه)

قصر بازی

از اونجایی که شما از این محوطه بازی خیلی خوشت اومده بود من یکبار دیگه برات تایم گرفتم و شما رو دوباره بعد از اینکه یه دوری توی قصر بازی زدیم آوردم اینجا تا دوباره بازی کنی

قصر بازی

قصر بازی

قصر بازی 

ولی از ماشین بازی زیاد خوشت نیومد من هم زود بلندت کردم

قصر بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نیایش
11 شهریور 92 17:27
وااای خدای من این عروسک خوشکل رو ببین
مامان فرزانه(مامان نازنین)
11 شهریور 92 18:39
عزیزم چقدر شما نازی خوشکل خانوم معلومه حسابی خوش گذشته ها
بابای ملیسا
11 شهریور 92 19:47
سلام . ضمن تبریک به خاطر نوشته های زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم به روز شد . ممنون می شم اگر به کلبه مجازی دردونه این حقیر قدم بزارید و با گذاشتن یک یادگاری ، خاطره ای شیرین برای فردای ملیسا رقم بزنید . ممنونم از لطف شما .
عمه جون پری ناز
11 شهریور 92 21:44
ویاناجونم معلومه که حسابی بهت خوش گذشته،ایشاله همیشه به شادی وگردش.بوووووس
Aria
11 شهریور 92 23:21
akhe elahi man fadash beshaaaaaaaaam ke delam yezare shode vasassshhh
مامان رز
12 شهریور 92 15:24
ای جونم عزیزم که کلی خوش گذروندی نازم هوار میلیون تا می بوسمت نازنازی خاله
خاله مرجان
12 شهریور 92 16:10
خوش باشی دخترگلم چقدر ماه شدی دلم برات تنگ شده عزیز خاله دست]
صبا خاله ی آیسا
12 شهریور 92 20:29
عزیزم جوجوی خوشگل و دوست داشتنی همیشه به گردش لباستم خیلی بهت میاد ویانای گلم
صبا خاله ی آیسا
12 شهریور 92 20:30
مامان آنی هم اون گوشیه عکس دیدم آنی جون عزیزم خیلی خوشگلیا
مامان موژان جون
13 شهریور 92 11:56
ای نازشو بگردم که اینقدر خوش گذشت بهت
fattaneh
13 شهریور 92 21:02
الهی قربونت بشم که به قصر بازی هم میری خانمی قربون اون خنده های خوشگلت برم من مخصوصا توی اردکه که نشستی دلم ضعف رفت ماچ ماچ فدات بشم من
شقایق مامان آرشا
14 شهریور 92 14:36
همیشه خوش .و شاد باشی عزیزم