ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

کادوی روز دختر و ماجراهای دنباله دار شومینه

1392/6/31 14:31
نویسنده : مامان آنی
1,548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی نازم 

این استخر توپ رو روز دخمل برای جوجوی نازم خریدم تا توی اتاق باهاش بازی کنی ولی از اونجایی که عاشق آب بازی هستی اول از همه تو حموم تستش کردی 

 

In The Poolاستخر توپ

 

Bubble Bathشکلک آب بازی

 

In pool

شکلک آب بازی

شکلک آب بازی

بچه های بامزه

بچه های بامزه

این روزها هم که دوباره به شومینه علاقمند شدی و همش می خوای بری بالا و توش بشینی من که تمام تزئینات شومینه رو برداشته بودم ولی حالا با پله شومینه نمی دونم چی کار کنم ٰبا اینکه میز هم جلوش میذاریم ولی باز نمیشه جلوی تو وروجک رو گرفت یکبار هم از توش افتادی و یکم پاهات درد گرفت اما از رو که نمیری فقط محطاط تر شدی

بچه های بامزه

بچه های بامزه

بچه های بامزه

اینجا هم در حال افتادن هستی عزیزکم

بچه های بامزه

بچه های بامزه

اینجا داری شومینه رو (  دَ ) می کنی که چرا تو رو انداخته

 بچه های بامزه

بچه های بامزه

بچه های بامزه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مهسا مامان نورا
1 مهر 92 23:35
عزیزمی چه عکسهای داخل حمام باحال شدن با اون برچسب های زیبایی که چسبوندی چه ایده جالبی
fattaneh
3 مهر 92 11:45
سلام عزیزم قربونت بشم من عکسات یکی از یکی خوشگلتره خیلی شیطون شدی خوشگلم خودم میام شومینه رو د میکنم که تور رو انداخته.دلم برات خیلی تنگ شده منم کامپیوترم خراب شده نمیتونم زیاد بیام توی اینترنت الانم اومدم خونه مهراک که سگشو نگه دارم .میبوسمتون عزیزانم
پرهام ومامانش
4 مهر 92 14:55
Aria
5 مهر 92 21:45
man ghorboonesh beram delam ye zare shodeeeeeeee
مامان آوا
5 مهر 92 23:16
ویانا جون جلو جلو تولدت مبارک خاله جون نمیدونستم مثل من مهری هستی. دوست دارم بچه ی مهری. اینم به خاطر تولدت
مامان آوا
5 مهر 92 23:24
ویانا جون خاله شاید نتونم روز تولدت بهت سر بزنم . جلو جلو این کادو برات میفرستم.http://www.dazzlejunction.com/greetings/happy-birthday/img/pink-birthday-cake.gif امیدوارم خوشت بیاد.
هما
5 مهر 92 23:35
چه باحال بود.
صبا خاله ی آیسا
6 مهر 92 0:23
عاشقتم
♥ نیم وجبی ♥
6 مهر 92 15:21
ای جووونم مبارکه عزیزم چه کادوی قشنگی واای چقدر خطرناکه همیشه نی نی ها گیر میدن به بلندی نمیدونم چرا
فاطمه مامان الينا گلينا
7 مهر 92 9:54
مباركت باشه عزيزم
مامان نگار
7 مهر 92 11:32
سلام عزیزم وای ماشاا.. چقدر ناز شده عکسا به خصوص عکسای تو حموم خانمی. ان شاا.. همیشه شاد و سلامت باشین. قربون این شیطونیاش بشه خاله مامانش خیلی گنده ماچش کن.
مهسا مامان نورا
7 مهر 92 12:36
کجایین شمااااااااااااااااااا؟دلمون واسه ویانا تنگ شده؟!
مرجان مامان آران
7 مهر 92 20:43
وای خدا چقدر عسل شدییییییییییییییییی عزیز نازمممممممممم
مامان موژان جون
10 مهر 92 12:13
الهی فدای اب بازیت عزیزم
الی
9 آبان 92 11:05
اوخــــــــــی کف این سیبیل دورشه