ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

یه عالمه عکس های خوشمزه از ویاناجونی

1392/8/28 13:57
نویسنده : مامان آنی
1,946 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی نازم در حال خوردن ماکارونی

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

رو کابینت درحال خوردن سیب زمینی سرخ شده

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

همش دوست داری پات رو بذاری تو بشقاب

عکس یه دخمل بانمک و خوشمزه

یه دخمل ناز و خوشگل

یه دخمل ناز و خوشگل

یه دخمل ناز و خوشگل

قیافه شیطون کوچولوی من بعد از خوردن شکلاتYatta

یه دخمل ناز و خوشگل

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

این شیرهای پاکتی رو هم از یکسالگی به بعد با طعم های مختلف کم کم دارم به عنوان میان وعده بهت میدم تا معده کوچولوت به شیر پاستوریزه هم عادت کنه، خودت هم خوشت اومده و خداروشکر بهت میسازه و اذیتت نمی کنه

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

اولین باری که برات ماکارونی درست کردم خیلی خوب نخوردی چون از نوع اسپاگتی بود نتونستی راحت بخوری برای همین از دفعه های بعد برات با مدل های پیچی و صدفی درست کردم که دیگه راحت میخوردی

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

ویانایه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

عاشق دوغ خوردنی...

یه نی نی با نمک

این هم سیب زمینی های قالب زده برای ویاناجونم

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

لواشک خوردن دخملی...

لواشک برداشته بودی و فرار کردی رفتی تو بالکن

یه نی نی با نمک

یه نی نی با نمک

تازه داری میپرسی : این چیه؟

 

یه نی نی با نمک

بعدش هم که باهمون دست ها و قیافه اومدی سراغ وسایل من

یه نی نی با نمک

ویانایه نی نی با نمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان مریم
28 آبان 92 14:23
وای چه خوشمزه ماکارونی میخوره آدم هوس میکنه
مامان موژان جون
28 آبان 92 17:09
این جوجو چرا اینقدر خوردنی هومممممممممممممممممم
شيرين مامان شادلين
28 آبان 92 18:35
آفرين عسليييييييييييييييييي خودش داره غذا ميخوره
ماهی ومفی
29 آبان 92 0:52
قربونت برم جوجووووووووووووووو.خانمی شده واسه خودش/
آرزو
29 آبان 92 3:55
سلام مامان آنی جون..خسته نباشی..ماشالله چند روزی نبود..شما ..هم حسابی... اول از همه ممنونم که جواب من را دادید ..اما متاسفانه من درست متوجه نشدم ..دقیقا کدوم مرکز بهداشته..پست شهرداری یا گلسار..ببخشید که سوال میکنم..چون مرکز بهداشتی که من دختر را میبرم اصلا تمیز نیست..و کارها را خوب انجام نمیدند..اما این مرکز بهداشت معلوم که خیلی تمییز..اگه اشکال نداره آدرس دقیقش را به من بدید ممنون میشم.. ای جونم..قربونش بشم..چه کیفی داره میکنی..خودشم مثل ماکارنی خوردنی شدی..قربونش برم..خدا حفظش کنه.. سلام عزیزم خواهش میکنم وظیفه است من ممنونم که به وبلاگ ویانا سر میزنی منظورم کوچه روبروی پست گلسار هستش البته من از اون مرکز بهداشتی که تو بلوار توحید هم هست بیشتر خوشم میومد ولی خودشون گلسار رو دو قسمت کردن و طبق آدرس یه سری رو به بلوارتوحید ویک سری رو به این مرکز بهداشت معرفی میکنن جالب اینه که اینجا حتی تلفن هم نداره دخمل نازت رو از طرف من ببوس
مامان ستیانفس
29 آبان 92 10:03
به به بهنوش جونت عزییییزم خیلی باحالی ویاناجوووونواقعا آدم هوس میکنه
خواهر فرناز
29 آبان 92 21:38
نوش جانت ویانا جونم خیلی بامزه غذا میخوری
صـبــا خاله ی آیـــســـا
29 آبان 92 23:36
عــــــــــزیزم نوش جونت چ عکسای نازی جوجوی دوست دااااااااااااااااااااااشتنی
مامان رادین
30 آبان 92 11:06
عزیزم چقدر بانمک غذا خوردی.
الی
30 آبان 92 12:28
مرسی ایشالا بچه شما همیشه سالم وتن درست باشه
الی
30 آبان 92 12:28
الهی چه بانمک غذا میخوره
مهسا مامان نورا
30 آبان 92 19:37
وای خدا غذا خورنش چه با مزه فدای تو ووووووو جوجوی ناز
مامان آیلین
4 آذر 92 17:37
آخ قربونش برم ببینش په طوری میخوره حالا خوب میزاره پیشبند براش ببندید مامان آنی آیلین که مخالف صد در صد پیشبند اکه ببندم اصلا غذا نمیخوره
maria
6 آذر 92 1:06
جوجو جونی بخور نوش جونت گوشت بشه به تنت بعدش من بیام هام هامت کنم.خوردنی من
پرهام ومامانش
30 آذر 92 0:29
دو قدم مانده به رقصیدن برف یک نفس مانده به سرما و به یخ چشم در چشم زمستانی دگر تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما یلدات مبارک گلم
مامان مانی مسافر کوچولو
27 بهمن 92 15:35
سلام همه مطالب از اون بالا نگاه کردم و تا اینجا آخی نازی عکسای خیلی جالبی بود قصر بازی ما هم اونجا رفتیم خیلی خوش گدشت ان شا.. شاد باشید همیشه
مامان لارا
2 اسفند 92 16:57
سلام من هم دختر کوچولویی مثل دختر تو دارم