ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویاناجون و اسباب بازی های جدیدش

1392/10/2 15:53
نویسنده : مامان آنی
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای کوچولو و شیطون من

این روز ها حسابی بازیگوش شدی و من خوشحالم که یه کوچولوی وروجک و شیطون و دوست داشتنی دارم

من و باباسامان چند روز پیش این 4 چرخه که نمی دونم اسمش رو باید موتور بذارم یا ماشین متفکرنیشخند

رو برات خریدیم صبح همون روز من این ماشین رو برات دیده بودم ولی مطمئن نبودم که حتما خوشت بیاد و جذبت کنه و جالب اینکه تو فروشگاه اسباب بازی خودت بین بقیه انتخابش کردی و خوشت اومد و درجا هم توش نشستی و دیگه هم پیاده نشدی که نشدی

ویانا در اسباب بازی فروشی

 

ویانا در اسباب بازی فروشی

اینجا هم که دیگه اومدیم خونه و حالا حسابی سرت گرم شده البته فکرش رو نمیکردیم که باید خودمون تمام مدت بچرخونیمت و یه کار به کارهای خودمون داریم اضافه میکنیمقهقههابله

ویانا در اسباب بازی فروشی

ویانا در اسباب بازی فروشی

ویانا در اسباب بازی فروشی

این عروسک موزیکال رو هم پدری وقتی از کرمانشاه برمیگشت برات سوغات خریده بود که خیلی بهش علاقه داری و همش دوست داری روشنش کنی و وقتی اون داره میخونه و میرقصه باهاش شادی میکنی و چرخ میزنی

ویانای خوشگل و بامزه

ویانای خوشگل و بامزه

این هم زرافه ای که تو فروشگاه ایران کتان برات خریدم

ویانای خوشگل و بامزه

ویانای خوشگل و بامزه

 و این هم عروسک حاجی فیروز که دوباره برات شیرین شده و دوست داری روشنش کنی و باهاش برقصی

ویانا و حاجی فیروز

ویانا و حاجی فیروز

و این هم چند تا عکس از موتور سواری ویاناجونی

ویانای زیبای من

ویانای خوشگل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سمیه مامان آیسا
3 دی 92 13:55
به به جوجوی ناز و خوشکل یک ماهه نبودی..کادوت مبارکت باشه .بوسسسسسسسسسسسس
نيلوفر(مامان پرهام )
4 دی 92 14:26
سلام عزيزم............كجايي دختر خوشگله.... دلمون برات تنگ شد عزيزم چه عروسكهاي نازي داري ... خودتم مثل عروسكي عزيزم...
شیرین مامان شادلین
6 دی 92 0:36
سلام مبارکت باشه عزیزم حسابی سرگرن شدی
محیا مامان دینا
9 دی 92 10:33
مباکه عزیزم خیلی خوشگله
خاله مرجان
10 دی 92 9:38
سلام دخمل دوست داشتنی ماشا....قد کشیدی وعسل شدی کادوت مبارک باشه از دور صورت گلت را می بوسم
مامان متین جون
11 دی 92 13:55
سلام چه دخترنانازی خدا حفظش کنه ایشالا دخمل عسل رو پیش ماهم بیاین.خوشحال میشم افتخاربه تبادل لینک بدینمنتظرخبرهستم
صبــــا خاله ی آیســـا
12 دی 92 11:54
چ اسباب بازی خوشگلی مبارکت باشه جوجویی
مامان ستیانفس
12 دی 92 16:11
مبارک باشه عریر دلمموتورت خیلی قشنگه،دست مامانی وبابایی درد نکنه
مهسا مامان نورا
15 دی 92 21:45
مبارکه مبارکه چه دوچرخه خوشکلی دخمل ناز کم پیدا شدین چه عجب اپ شدین و ما جوجومون ور دیدیم.