ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

فقط یه دقیقه زمان برای ویانای کوچولوی من کافیه تا .....

1392/10/13 18:21
نویسنده : مامان آنی
1,077 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای کوچول و موچول من

تازگی ها فقط یک دقیقه کافیه تا شما یه خرابکاریه نه چندان بزرگ انجام میدی که بعد باید جمع و جورش کرد

اینجا یک دقیقه غفلت بابا سامان از کیف پولش......

ویانای خوشگل من

ویانا شیرین عسل من

این هم از کله یونیلیتی کیتی

ویانای خوشگل و ناز

اینجا هم داری میگی :اَه

ویانای خوشگل و ناز

کافیه در حموم یه دقیقه باز باشه .....

 

ویانای خوشگل و ناز

ویانای خوشگل و نازشیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

 

آویز رو یخچال من که بعدش ...

ویانای خوشگل و ناز

وقتی شکست ویاناجونیه من میگه : اَه

ویانای خوشگل و نازویانای خوشگل و ناز

این هم یه شاهکار هنری دیگه ، که فقط یه دقیقه رفتم تا آشپزخونه تا برات آب بیارم.اوه

 

ویانای زیبای من ویانای زیبای من

عکس بامزه از غذاخوردن ویانا

این هم لب تاب من بنده خدا زیر همه مشت و لگد شمابامن حرف نزن

فقط ببین چه حالی داری میکنی وقتی که من میگم :جوجوووو نکن جوجوووو

خراب میشه جوجووووو

آخه چرا اینجوری میکنی جوجوووووو

من از دست تو چی کار کنم جووووووووووو

ویانا و لپ تاب

ویانا و لپ تاب

ویانا و لپ تاب

 

ویانا و لپ تاب ویانا و لپ تاب

و این هم از کابینت بهم ریختنت عزیزدلم نیشخند

البته من این کابینت رو بیشتر از ظروف پلاستیکی  و یه سری مواد غذایی ساده پر کردم تا شما با خیال راحت بهم بریزیش و دیگه سراغ بقیه کابینت ها نریمتفکر

شیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

شیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

وباز هم یک بار دیگه در حموم باز موند و بعدش میبینی که عزیزم چه اتفاقی میفته.....

البته این کار رو تا حالا چندین بار انجام دادی و اولین بارت نیست عزیزکمآخ

شیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویاناشیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

اینجا هم که قشنگ مشخصه فقط یک دقیقه قوطی پودر در دستان با مهارت شما قرارگرفته....

شیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

شیطنت های یه کوچولوی ناز به اسم ویانا

عاشقتم جوجووووووووماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

صبــــا خاله ی آیســـا
12 دی 92 11:56
عزیزم قربون شیطنتات کلی خندم گرفت
مامان ستیانفس
12 دی 92 16:09
ای جوووونمجووووجووووی شیطون دوست داشتنیماشالله خیلی شیطووووون شدی ها وروجک نازبا دیدن عکسهات کلی خندیدم عزیزم مامانی واسش اسفند دود کن
سمیه مامان آیسا
13 دی 92 17:17
هزارتا بوس برای جوجوی خوشکل
مامان روژینا
14 دی 92 13:33
عزیز دلمچقد بامزه میشی وقتی در حال خرابکاری هستیمامانی بنده خدا چی میکشه من که عاشقشونم راستی خیلی عکسای جالبی گرفتی آنی جونکاملا گویا بودمن لینکت کردمپیشم بیا
نيلوفر(مامان پرهام)
14 دی 92 15:17
خداي من ... چقدر ووروجك شده.... فلفل خانوم بايد چهار چشم مراقب اين فسقليها باشي .... خدا بهت صبر بده با اين خرابكاريها البته ما هم اين دوران رو پشت سر گذاشتيم به مرحله هاي جديديش رسيدم ... ناراحت نباش ميگذره
اليناگلينا
14 دی 92 16:47
سلام عزيزم .يه توصيه دوستانه ،خيلي خيلي مواظب اين جوجو باش كه كارهاش در حد شيرين كاري بمون عزيزم و دنبال كارهاي خطر ناك نره دخمل شيرين و بلا
خاله مرجان
14 دی 92 17:15
مامانی دخملی دلم برات کباب شد ولی دستش درد نکند شیطونیشم خیلی اساسی وجالب شده ناز
عمه جون پری ناز
14 دی 92 17:35
ای جووووووووووووووونم.هزارماشالا به این جوجوی خوشگل ناز.ویاناجونم شماهم واسه خودت وروجکی شدی ها..ماشالا مامانی یه سؤال ازخدمتتون داشتم میشه بهم بگین عکس ویاناجوجوتون رو چه جوری بالای صفحه قسمت ویاناجوجوی زندگی ما انداختین؟ممنون میشم
زی زی
15 دی 92 13:23
سلام عزیزم.ما اومدیم! اینقدر خوشم میاد بچه ها از این شیطونی ها می کنن!!!
مهسا مامان نورا
15 دی 92 21:42
عزیز دل خاله چه بلایی شدی به خدا
مامان ایلیا
17 دی 92 19:58
ای جووووونم من قربون خودتو و شیطونیات بشم عزیز خاله
علی
21 دی 92 22:05
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم