ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

کتاب های تقویت هوش نوزاد/دی وی دی های BRAINY BABAY , BABY BRIGHT,...

1392/10/19 8:34
نویسنده : مامان آنی
2,043 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای ناز و گلم

این کتاب ها از آخرین سری کتاب هایی بود که تا قبل از یکسالگی برات خریدم و باهم دیگه کار کردیم

تقویت هوش نوزاد ویانا

حتی بعد از یکسالگی هم باز این کتاب ها برات جالب بودن فقط جدیدا کتاب هارو پاره میکنی و با اینکه بهت هشدار میدم و میگم جوجووووو کتا بها رو پاره نکن این کار خوب نیست ولی کو گوش شنوا ...مشغول تلفن

البته مهم اینه که اول کتاب هارو میخونی بعد اونها رو پاره میکنینیشخند

تقویت هوش نوزاد9 ماهگی -ویانا -

تقویت هوش نوزاد9 ماهگی -ویانا -

تقویت هوش نوزاد9 ماهگی -ویانا -

 

اینها  هم DVD های BRAINY BABY هستن که وقتی شما حدودا سه ماهه  بودی برات خریدم و سری اولش از 6 ماهگی باید برای نوزاد گذاشته بشه 

این مجموعه آموزشی به صورت فیلم برای شکوفایی استعداد کودکان 6 ماهه تا 5 ساله طراحی و تولید شده است .

شامل بخش های متنوع و جذابی از قبیل رنگ ،اعداد،اشیاء،حیوانات و ..... می باشد که باعث جذب بیشتر کودکان و بالا رفتن قدرت یادگیری آنان می شو

همچنین این مجموعه مورد تایید روانشناسان ،والدین و معلمین در سراسر دنیا بوده و دارای جوایز متعدد بین المللی می باشد

 

تقویت هوش نوزاد ویاناBRAINY BABY

 

تقویت هوش نوزاد ویاناBRAINY BABY

این هم عکس شما که من تقریبا از 4 ماهگی به بعد این دی وی دی هارو برات میذاشتم با اینکه شما هنوز ظاهرا توجه ای نداشتی ولی همینقدر که صداش و آهنگش تو فضای خونه پخش میشد به نظر من کافی بودو صادقانه میتونم بگم از وقتی شروع کردم به گذاشتن این دی وی دی ها خودم دیگه اصلا برنامه خاصی رو نگاه نکردم و از این بابت خوشحالم که تو همین مدت زمان کم هم کلی نتیجه گرفتم و تمام آرزوی من اینه که دختر نازم در کنار بازی و شادی کردن هم چیزهای جدید یاد بگیره و هم بتونه دو زبانه بشه و شاید کمی که بزرگتر شد چندتا زبان مختلف رو یاد بگیره

چون به نظر من کسی که چند زبان رو بلد باشه راحت تر میتونه با دنیای امروز که تبدیل شده به یک دهکده جهانی ارتباط برقرار کنه و ذهنش هم باز تر شده و راهای موفقیت رو بهتر میتونه پیدا کنه

 

تقویت هوش نوزاد - ویانا-BARINY BABY

تقویت هوش نوزاد - ویانا-BARINY BABY

و حالا تو این عکس ها ویانای ناز من که دیگه 6 ماهه شدی و   کم کم داری سینه خیز میری و گاه گاهی نگاهی هم به تصاویر تلویزیون میندازی 

تقویت هوش نوزاد - ویانا-BARINY BABY

تقویت هوش نوزاد - ویانا-BARINY BABY

و جالب اینجاست که با دیدن این برنامه ها عاشق بچه های کوچولو و حیوانات شدی و ,وقتی بیرون میریم تو مکان های عمومی خیلی خیلی راحت با بچه ها ارتباط برقرار میکنی و به همه بچه ها BABY میگی و به وضوح دیده میشه که بیشتر از بچه های هم سن خودت و حتی چند ماه بزرگتر معاشرتی هستیبه طوری که خیلی وقت ها پدر و مادر بچه های دیگه وقتی سن شما رو میپرسن ناخود آگاه میگن : ماشاله

 واین هم دی ویدی های BRIGHT BABY چند ماه بیشتر نداشتی که برات خریدم و اون روهم از 6 ماهگی به بعد برات گذاشتم این پکیج هم خیلی جالب بود و با تصاویر انیمشنی توجه تو رو به خودش جلب میکرد و درمورد رنگ ها ، حیوانات و اشکال به زبان انگلیسی آموزش میده

 

تقویت هوش نوزاد و دی وی دی BABY BRIGHTتقویت هوش نوزاد و دی وی دی BABY BRIGHTتقویت هوش نوزاد و دی وی دی BABY BRIGHT

من هم  همیشه سعی میکنم همراه این DVD ها تا جایی که میتونم برات  مشابه سازی کنم مثلا وقتی تو تلویزیون دستکش (GLOVES) رو نشون میده من هم میرم و دستکش هاب بافتنیت رو میارم و میگم گلاوز و یا دستکش آشپزخونه رو دستم میکنم و با بازی و شوخی و ادا درآوردن میگم گلاوز یا وقتی میمون (MONKEY)یا گوسفند(SHEEP) رو نشون میده از عروسکهای میمون و گوسفندی که داریم استفاده کنم با نشون دادن اون ها همراهیت کنم

ویانای قشنگ و باهوشم عاشقانه دوست دارم و عاشقانه به بزرگ شدنت نگاه میکنم

 

8.gif
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آیلین
19 دی 92 14:33
ماشاالله مامان فعال آفرین به این همه تلاش واسه ویانا خانوم پروفسور
سمیه مامان آیسا
22 دی 92 16:32
مرسی مامان خوب از این همه تلاش ...انشالا همیشه موفق باشی