ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا و دوستان

1392/10/23 7:26
نویسنده : مامان آنی
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای وروجک و شیطون من

میدونی که دیگه وقتی بیداری اصلا به من اجازه نمی دی پای لپ تاب بشینم و برات تو وبلاگت به روز و مرتب بنویسم و یه عالمه عکس و مطلب دارم که هنوز ننوشتم و فقط خوابی میتونم لپتاب رو روشن کنم که چون خودم هم سر کار میرم انقدر خسته هستم که خودم هم خوابم میبره

اما خوب اشکال نداره عروسک کوچولوی من مهم اینه که وقتی بیداری باهم بازی میکنیم و تو شادی

اینجا هم یه سری از عکس هایی رو که در عرض این چند ماه مهمونی رفتیم برات گذاشتم

اینجا ظهر عاشورا خونه عمو سامی هستش که ناهار نذری میدادن

ویانا یه کوچولوی بامزه

کوچولوی من داره ته دیگ میخورهقهقهه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

کوچولوی من خیلی خوب میتونه با بچه ها ارتباط برقرار کنه و باهاشون بازی کنهلبخند

اینجا خونه خاله مهرنوش رفته بودبم

ویانا یه کوچولوی بامزه

اینجا هم خونه خاله لیلا و این هم شایان کوچولوهستش که خیلی سعی میکنه مواظبت باشهلبخند

ویانا یه کوچولوی بامزه

این هم اتاق شایان جون که شما کوچولوها اسباب بازی هارو حسابی پخش و پلا کرده بودین

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

 آواجون هم یه دخمل خیلی مهربون و نازه که همه جوره تو مهمونی ها مواظبت میشه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

شیر خوردن شما دوتا کومچولو ها هم که به نظرمن خیلی بامزست

ویانا یه کوچولوی بامزه

این هم ببر سواری شما کوچولوها...

ویانا یه کوچولوی بامزه

جوجوی کوچولوی من هم میترسه و هم میخواد تنهایی سوار بشه

ویانا یه کوچولوی بامزه

ویانا یه کوچولوی بامزه

همیشه شاد باشی کوچولوی دوست داشتنیه منI love you Scraps

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Sanaz
23 دی 92 11:13
هانا
23 دی 92 20:15
وای چه دختر نازیییییییییی خدا نگهش داره عزیزم یه سوال داشتم شما به ویانا جون شیر خودتو دادی یا کمکی در ضمن میشه لطف کنی یه پزشک اطفال خوب تو رشت بهم معرفی کنی ممنون میشم ویانا گلی رو ببوس سلام هانا جون خیلی از لطفت ممنونم لطفا ادرس وبلاگت رو برام بذار
مهسا مامان نورا
28 دی 92 15:51
ای جانم عزیزم چه حالی داره میکنه جون دلم تو رو خدا ببوسش آنی دلم میخواست بود فشارش میدادم و میبوسیدمش