ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اسباب بازی های مکعبی و کتاب های جالب و پازلی 11ماهگی به بعد ویاناجون

1392/10/23 8:39
نویسنده : مامان آنی
2,204 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای ناز و گلم

این اسباب بازی ها و کتاب ها رو زمانی که حدودا 11 ماهه بودی و تازه شروع به راه رفتن کرده بودی برات خریدم دخمل نازم

این مکعب ها رو بیشتر اوقات من برات میچینم و تو هم باریختنشون روی زمین شادی میکنی و لذت میبری

و در کنارش گاه گاهی هم به شکل ها شون اشاره میکنم و ازت سوال میکنم مثلا این چیه ؟ یا اسم شکل شون رو به انگلیسی و یا فارسی میگم و اگه حیوان باشن صداشون رو برات در میارم نیشخند

اسباب بازی های هوش ویانا

اسباب بازی های هوش ویانا

اسباب بازی های هوش ویانا

اسباب بازی های هوش ویانا

اسباب بازی های هوش ویانا

من عاشق این نگاه های متفکرانه ات هستم جوجووووووووووووو

اسباب بازی های هوش ویانا

این کتاب ها هم خیلی کتاب های جالبی بودن که هم ششما خیلی خیلی خوشت اومد وهم من از خریدشون خیلی راضی بودم

هر صفحه یه شعر در مورد یک حیوان هست که اول شکلش به صورت تا شدست و قتی بازش میکنی میشه یه حیوان کامل

بعدش هم من اجزای بدنشون رو ازت میپرسم شما هم با اون انگش ت های کوچولوت بهم نشون میدی

من هم با کلی ذوق کردن برات دست میزنم و شادی میکنم

اسباب بازی ها و کتاب هوش ویانا

اسباب بازی های هوش ویانا

 

اسباب بازی های هوش ویانا

این کتاب ها هم مدل پازلی هستن و برات خیلی جالب بود

 کتاب های هوش ویانا

کتاب های هوش ویانا

 

کتاب های هوش ویانا

این سری کارت ها هم ما مجموعه بن بن بن مقدماتی بود که روی زمین پخشه و سی دی صو تی هم نداشت و من زمان سیسمونی خریدن جزء اولین چیزهایی بود که برات خریده بودم

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

و این هم مجموعه صد آفرین که همراه CDتلفظ هستش

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

این هم باز یه راه مشابه سازی برای تو کوچول موچول

آموزش خواندن به کودک کوچولوی من ویانا

آموزش خواندن به کودک کوچولوی من ویانا

و این هم ویانای من در طبیعت که آزاده هرجا خواست روی زمین بشینه و طبیعت رو البته با نظارت من برای اینکه چیزی رو اشتباهی نخوره لمس کنه و لباس هاش کثیف کنه

تو این عکس ها 11 ماهه هستی عروسک کوچولوی من

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

کودک نخبه و ویانا

عاشقتم جوجوووووووو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان روژینا
23 دی 92 16:52
عزززززیز دلمپس می خوای در آیندهواسه خودت یه پا اینشتین بشیماشالا به دخمل طلای خودمون
خواهر فرناز
24 دی 92 12:24
سلام اومدم بهتون سر بزنم بگم حاضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
نيلوفر (مامان پرهام )
24 دی 92 12:32
سلام عزيزم ... خيلي با دقت به عكسها نيگاه ميكني خانم مهندس
مامان فرزانه(مامان نازنین)
25 دی 92 14:37
ماشاالله چه دختر نازی دارید خوشحال میشم باهاتون دوست شم پس پیش ما هم بیایید .
مهسا مامان نورا
28 دی 92 15:46
ا یجانم چه علاقه ا یداره نورا که اصلاً و من هم خیلی نگرانم ....جوجوی باهوشم یه عالمه بوس
مامانی ویانا
1 بهمن 92 18:33
ماشالا به این دخمل باهوش یعنی ویانای ماهم اینجوری میشه؟