ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع

1392/11/3 10:36
نویسنده : مامان آنی
1,956 بازدید
اشتراک گذاری

 ویانای کوچولوی من تا حالا این مثل رو شنیده بودی

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع

دقیقا یکی از مواردی که بکار میره همین جاست

نیشخندقهقههقهقههنیشخند

این بند پستونک رو هم رفتی از وسایل نوزادیت پیدا کردی و آوردی

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

البته من بیشتر مواقع قایمشون میکنم وگرنه دیگه واویلاست.......

اینجا یکی شو گم کردی و میگی نیست و حسابی پکریقربونت برم ..

گفتم برو ببین بین اسباب بازیهات شاید گذاشتی

 

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

یکی غمه دوتا کمه سه تا خاطر جمع.ویانا

و به بهانه پیدا کردن پستونک یکم همون جا مشغول میشی و خداروشکر هم یادت میره و دیگه بهونه نمیگیری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان تارا
3 بهمن 92 10:39
گلم میای به دخملی من رای بدی ؟ همین الان بیا تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک :http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ شماره 2 تارا
farideh
3 بهمن 92 11:16
سلام شما پیام دادی اخه ادرست نبود
صبا
3 بهمن 92 16:37
من عاشق نی نیام البته خودم فقط 16 سالمه ولی خیلی نی نیا رو دوست دارم مخصوصا این جوجوی شما رو خیلی ماشالله عسله
خاله مرجان
3 بهمن 92 20:30
گلم ازاینکه می بینم بزرگ شدی خیلی خوش حالم برات همیشه آرزوی بهترین هارا دارم
farideh
4 بهمن 92 0:56
سلام گلم ممنون از پیامت من لینکت کردم با اجاااااازه ویانا جون را ببووووووووووس
مامانی ویانا
5 بهمن 92 7:49
فدای این جوجو کوچولوی ناز بشم با این کارای با مزش
مامانِ حنـــــــا
5 بهمن 92 16:57
ای دخمل شیطون
مامان مریم
8 بهمن 92 18:15
میدونی چیه؟ پستونکاشو با رنگ لباسش ست میکنه جیگول خانوم
نگاری
10 بهمن 92 14:19
ای جونم دیگه واسه خودت خانومی شدی عزیزم
fattaneh
18 اسفند 92 14:09
سلام جیگر عمه خوشگلم عزیزم دوست دارم .عاشق این عکستم که پستونکتو گم کردی و پکری ماه افتادی بعدشم منظور مامان آنی رو متوجه شدی یکی کمه دوتا غمه سه تا که شد خاطر جمع میخواد سرت هوو بیاره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ما که متوجه شدیم منظورش چیه البته خیلی هم خوبه که برات یک خواهری یا یک دادشی هم بیاره که ویانای خوشگلمون تنها نباشه منم موافقم .فداتون شم .بوووووووووووووووووووس