ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

یه عالمه عکس های خوشمزه از ویاناجونی

1392/12/7 16:58
نویسنده : مامان آنی
1,518 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی نازمن عاشق خوردن برنج اون هم خالی خالی شدی

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

 

خلق آثار هنری روی خوراکی ها از طرف مامان آنی برای ویاناخانوم

غذا خوردن یه کوچولوی بامزه

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

جوجوی من کم کم داره یاد میگیره که تخم مرغش رو خودش پوست بکن و با قاشق بخوره نیشخند

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

ویانا ی کوچولو

عکس غذاخوردن یه نی نی لوس و بامزه ویانا خانوم

ویانا ی کوچولو

ویانا ی کوچولو

غذا خوردن یه کوچولوی بامزه

یه کوچولوی ناز ویانا

یه کوچولوی ناز ویانا

یه کوچولوی ناز ویانا

عسل عسل قند و عسل دارم من یه دونه دخمل دارم من

بوووووووسقلب

پسندها (1)

نظرات (2)

fattaneh
18 اسفند 92 13:58
سلام خوشگلم خانمم که بزرگ شدی و تخم مرغتو خودت پوست میگیری ماشاالله مامان آنی هم هنرمنده ها خبر نداشتیم حالا میاد قاطی عکسای تو هنر خودشم نشون میده خخخخخ شوخی کردم به مامان آنی نگی ها ناراحت میشه من قربون مامان آنی بشم گه گل خوشگلشم به خودش رفته .دوستون دارم.
مامان مریم
20 اسفند 92 14:58
ای جااانم من که از دیدن عکسات سیر نمیشم جوجو خوشگله