ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

16ماهگیت مبارک عروسکم

1392/11/12 9:59
نویسنده : مامان آنی
974 بازدید
اشتراک گذاری

امروز شنبه 12 بهمن 1392

تولد 16 ماهگیت مبارک عروسک ناز من

ازتولد یک سالگیت تا امروز همش 4 ماه میگذره ولی تو عروسک کوچولو یه عالمه بزرگ شدی عاقل شدی خانوم شدی تو دلبورو تر شدی ملوس تر و ناناز تر شدی خلاصه اینکه نفس شدی عشق شدی زندگی شدی

از یک سالگی تا الان یه عالمه کلمه بلد شدی چه فارسی و چه انگلیسی

وای که چقدر شیرین زبون شدی

عروسک خوشگلم   شاپرکم قند و عسل تولد 16 ماهگیت مبارک

یه کوچولوی خوشگل و ناز ویانا

دیگه اونقدر بزرگ شدی که در مورد لباس پوشیدنت تصمیم میگیری و تشخیص میدی که لباس خونه با بیرون فرق میکنه

یه کوچولوی خوشگل و ناز ویانا

یه کوچولوی خوشگل و ناز ویانا

یه کوچولوی خوشگل و ناز ویانا

از دیروز جمعه اولین برف زمستونی شهر مارو هم سفید پوش کرد و من زمستون پارسال هم که اولین برف رو در حال بارش دیدم این کلاه صورتی رو که هنوز برات بزرگ هم بود سرت کردم و بردمت روی تراس تا اولین برف زندگیت رو بهت نشون بدم و دیروز هم با همون کلاه بردمت روی تراس تا باز هم باریدن برف رو تماشا کنی البته امسال خودت بهم گفتی که HAT بذار سرم و بریم بیرون ، سرد

آخه اکثر روز ها که خونه هستم کلاه سرت میذارم و یه پتو دورت میپیچم و میبرم رو تراس تا هم هوای تازه بخوری و هم در مورد هوا و آسمون و درخت ها و .....خیلی چیزها باهم صحبت میکنیم

این عکس زمستون پارسال وقتی که سه ماهه بودی

یه کوچولوی ناز و بانمک ویانایه کوچولوی ناز و بانمک ویانا

و این هم زمستون امسال

یه کوچولوی ناز و بانمک ویانایه کوچولوی ناز و بانمک ویانا

یه کوچولوی ناز و بانمک ویانا

 

البته چون ما از یکی دو روز قبل از بارش برف تو روز های آینده خبر داشتیم یه روز با بابا سامان و تو وروجک کوچولو که همش می خوای تو بغل من باشی و بیرون از خونه حاضر نیستی بری بغل باباسامان و فکر نمی کنی که من بنده خدا چه جوری باید وزن حدود 11 کیلویی شما رو تحمل کنم و راه برم با کلی گشتن یه چکمه کوچولو که البته 2 شماره برات بزرگه و کوچولو ترش نیست رو برات خریدیم تا راحت بری تو برف و بازی کنی

یه کوچولوی ناز و بانمک ویانا

من قربون اون خنده های شکلاتیت و اون موهای ژولی پولیت

عروسک من

یه کوچولوی ناز و بانمک ویانا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

آران کوچولو
12 بهمن 92 10:30
به به چه دختر خانوم نازی، خدا حفظش کنه، راستی چه شهر قشنگی دارید کجا زندگی می کنید؟
maria
12 بهمن 92 14:40
ویانای خوشگلم عاشقتممممممممممممممممممم.من بالاخره یه روزی میخورمت ،وقتی اینو میگم جوجو میگه هام .کوچولوی خوردنی، شیطون بلا (اینو خودتم بلدی بگی) 16 ماهگیت مبارک.
ماهی ومفی
12 بهمن 92 16:42
تولد16ماهگیت مبارک عزیزدلم.انشالله این برف برات پرازشادی وسلامتی باشه.
مامان ماریا
14 بهمن 92 10:29
ناز گل خانوم خوشگل خانوم تولد 16 ماهگیت مبااااااارک
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:20
16 ta barai 61 mah
مامان ستیانفس
17 بهمن 92 11:14
صبا خاله ی آیسا
20 بهمن 92 14:08
16 (ماااااااهگیت مبااااارک خوشگلم
fattaneh
18 اسفند 92 13:55
سلام عزیزم بسلامتی مبارک باشه .خوب خوشگل عمه دومین برف زمستونی رو هم دیدی ایشالله 120 ساله بشی ویانا جونم.عکساتم یکی از یکی قشنگتره .فدات شم .بووووووووووووووس . بای
مامان مریم
20 اسفند 92 16:16
عاشق خنده هاتم وروجک دوس داشتنی..16 ماهگیتم مبارک خیلی دوست دارم