ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

جشنواره مجسمه های برفی و ویانا

1392/11/14 23:46
نویسنده : مامان آنی
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دوشنبه 14 بهمن 1392 

سلام ویانای کوچولوی من

از دیشب خبر دار شده بودم که جشنواره مجسمه های برفی تو پارک ملت قراربرگزار بشه من هم وقتی صبح حدود 10:30 (نزدیک ظهر) بیدار شدی بعد از اینکه بهت صبحونه دادم لباس تنت کردم و نزدیک 12 بود که حاضر شده بودیم ومن هم به آژانس زنگ زدم و یه ماشین خواستم چون هنوز برف ها آب نشده و جای پارک هم میدونستم که به راحتی نمیشه پیدا کرد ترجیح دادم با آژانس بریم و چه خبررررررر بود.....

تا یک ساعت اول هم شما حسابی ذوق میکردی و بهت خوش گذشت و مردم هم از کوچیک و بزرگ نازت میکردن و بعضی ها از من اجازه میگرفتن یا باهات عکس بگیرن و یا ازت عکس بگیرن

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

من قربون اون ذوق کردنت عروسکم

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

زمانی که ما رسیده بودیم هنوز همه کارشون رو تموم نکرده بودن در واقع کارهای حرفه ای که بعضی ها داشتن انجام میدادن هنوز اوایلش بود و شکل نگرفته بود ولی خوب کارهای کوچول موچولی که درست شده بود همشون برات جالب و جذاب بودن وخیلی با دقت نگاه میکردی

اینجا هم برات جای سوال شده بود و میگفته :اَهسوال

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

اینجا داشتی به اون دختر کوچولویی که داشت مجسمه رو درست میکرد میگفتی دست نه و وقتی دیدی حرفت رو گوش نمیده با گریه به من میگفتی :دست

یعنی حرف گوش نمی ده و دست میزنهمشغول تلفن

 

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

تقریبا از اینجا به بعد دیگه خسته شده بودی و بد جوری درگیر این موضوع که چرا بعضی ها به مجسمه ها دست میزنن و من به شما میگم دست نزن و با اینکه برات توضیح میدادم که بقیه دارن درست میکنن چون هنوز خیلی خیلی کوچولویی متوجه نمیشدی و دیگه شروع کردی به بهانه گرفتن و گریه کردن البته شانس آوردم زری جون بهمون رسیده بود و کمی کمک حالم شد و دیگه نتونستیم بقیه مجسمه های برفی رو ببینیم

البته یه بدی این جشنواره این بود که خیلی خیلی پخش و دور ازهم ساخته بودن و مسافت ها و راه رفتن تو برف و یخ آدم رو حسابی خسته میکرد

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

این هم چند تا عکس از روز های قبل که رفتیم خونه عمو مهدی و بعدش با ارغوان جون اومدیم برف بازی

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

جشنواره مجسمه های برفی 14 بهمن رشت و ویانا

پسندها (1)

نظرات (10)

سميه مامان ايسا
15 بهمن 92 7:13
سلام دوست خوبم به ويانا جونم خوش گذشت. ما ساعت 4 رفتيم خيلي سرد بود زود برگشتيم..هزارتا برا ويانا جون
parham ,mamanesh
15 بهمن 92 14:19
eee shoma diroz raftinnnnnnnnnnnnnn park melatttttt ma tanbali kardaimo ja mondimmmmmmmmmmm behtam kili khosh ghozaste viana jonnnnnnnnnnnnnnnn
maria
17 بهمن 92 9:49
قربون جوجوم برم چه ذوقی میکنه.منم دیروز کلی ذوق کردم آخه بلد شدی اسمم و صدا کنی.
مامان ستیانفس
17 بهمن 92 11:14
سلام به ویانا جون خوشگلمچه جالب منم دلم خواست بودم ومیدیدمعزیزم حسابی خوش گذروندی ها،نوش جونتان شالله بخت بلندت به سفیدی برف باشه ویاناجووووووووووونم
مامان مانی مسافر کوچولو
19 بهمن 92 19:39
سلام عزیزم ماشا.. بزرگ شده خوشض بحالتون خواهرم خواست بره نشد همیشه خوش باشید
صبا خاله ی آیسا
20 بهمن 92 14:07
عزیزم امیدوارم بهت خوش گذشته باشه .. .عروسک کوچولوووووو چقد لباسات بهت میاد هزار ماشاالله
مامان آوا
20 بهمن 92 15:40
ای جانم چه عکسای خوشگلی از ویانا جون گرفتی مامان آنی. شکار لحظه ها آفرین
fattaneh
18 اسفند 92 13:45
سلام عزیزم چقدر عکسات قشنگ شدن منم هوس برف کردم چه جای قشنگی مامانی تو رو برده خوش بحالت من که عاشق او عروس برفی شدم خیلی قشنگ درست کردن معلوم که حسابی بهت خوش گذشته .قربونت بشم من عاشقتم ویانا جونم.بای
مهسا مامان نورا
20 اسفند 92 11:16
خوش به حالتون ما که برف نمیبینیم
♥مامان متین جون♥
22 اسفند 92 10:17
همیشه به گردش