ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ماجراهای قبل و بعد از سال تحویل

1393/1/30 18:05
نویسنده : مامان آنی
1,244 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک کوچولوی من تو لباس عروس

                                ویانا    یه کوچولوی بامزه

وای که یه لحظه آروم نمیگیری آدم یه عکس درست و حسابی ازت بگیره....

 

 

     یه کوچولوی بامزه ویانا   یه کوچولوی بامزه ویانا

 

یه کوچولوی بامزه ویانا  یه کوچولوی بامزه ویانا

 

یه کوچولوی بامزه ویانا

این هم ویانا جونی با لباس تمام کیکی در آخر تولد

یه کوچولوی بامزه ویانا

این عکس ها رو هم خونه ماریاجون ازت گرفتم جوجووووو

یه کوچولوی بامزه ویانا  یه کوچولوی بامزه ویانا

یه کوچولوی بامزه ویانا

یه کوچولوی بامزه ویانا یه کوچولوی بامزه ویانا

اینجا چند روز قبل از عید وقتی که صدیقه خانم برای تمیز کردن خونه اومده بود قالیچه های کوچولو رو گذاشت تو حومو تا خیس بخورن و بعد بشوره من هم برای اینکه شما یکم برای خودت بازی کنی گذاشتم بری حموم و چون کف حموم فرش بود خیالم راحت بود سر نمی خوری

ولی بعد از چند دقیقه که برگشتم تا یه سر بهت بزنم دیدم که ای وای که تمام قوطی پودر رو روی قالیچه ها ریختی و داری حسابی شیطونی و بازی میکنی......

بنده خدا صدیقه خانم مرد تا اون پودرهارو شست.....

یه کوچولوی بامزه ویانا

یه کوچولوی بامزه ویانا

یه کوچولوی بامزه ویانا           

این هم از چمدان مسافرت که بعد از اینکه وسایل و لباس هارو توش گذاشتیم شما مریض شدی و ما دیگه نتونستیم بریم

اما سرت سلامت کوچولوی من مهم اینه که تو همیشه صحیح و سلامت باشی

ویانا

تو چقدر لووووووووووووسییییییییییییی.بووووووووووس

ویانا

ویانا

این هم دوتا عکس سفارشی از شایان جون و باربد جون تو اتاق ویانا

ویانا  ویانا

این عکس ها هم مربوط میشه به شب 4 شنبه سوری خونه لیلا جون

ویانا  ویانا

تو چقدر کوچولووووووییییییی.............

 ویانا

جوجووو ببین من چقدر مجبورم دور تادورت رو تخت بالشت بذارم تا شمال موقع خواب به در و دیوار نخوری

آخه این چه مدل خوابیه دیگه کوچوووووول

ویانا

زیبای خفته من دوست دارم

ویانا

 

پسندها (2)

نظرات (11)

مامان مانی مسافر کوچولو
31 فروردین 93 14:55
روزت مبارک نازی نی نی اون عکسا که خوابه بامزس
مامان سونیا
31 فروردین 93 16:29
ای زن،‌ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار خنده‌ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا خنده‌ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا روزت مبارک
مریم
3 اردیبهشت 93 11:27
سلام مامان ویانای قشنگ، خوب هستید از اینکه به بچه تون اهمیت میدید خیلی خوشحالم امیدوارم همه پدر و مادرها به بچه هاشون اهمیت بدند و به اونها توجه کنند. انشاله ویانا در آینده خوشبخت و موفق شه. من مجردم با خودم فکر میکنم یعنی منم میتونم در آینده به بچه ام خیلی اهمیت بدم و همیشه بهش توجه کنم.همیشه شاد وسلامت باشید. سلام مریم جون خیلی لطف داری مطمئن باش که با این احساس قشنگی که داری و به مسائل بچه ها توجه میکنی یه مامان خوب و نمونه میشی.میبوسمت
مامانی ویانا
5 اردیبهشت 93 16:15
سال نو مبارک ان شاالله سال خوبی داشته باشی عروسک کوچولوی ناز
صبا خاله ی آیسا
5 اردیبهشت 93 19:55
عزیزم چقد لباس سفید بهت میاد کوچولوی خوشگل ایشاالله سال خوبی داشته باشین عکسا خیلی خوشمل بودن
ماهی ومفی
6 اردیبهشت 93 12:22
قربونت برم عروسک کوچولو ممنون مثل همیشه
ساراکوچولو
8 اردیبهشت 93 21:11
ماشالله دخمل کوچولو من....عاشق بزرگ شدن بچه هامون هستم...هرلحظه از بزرگ شدنشون مثل طلاست ....درضمن لباس عروس ب اون موهای باز وناز نازی واقعا زیبا بود
مامان هلیـــــــــــــــــا
9 اردیبهشت 93 0:50
اییییییییییییی واااای دخمل بلا دلمو برده اون چشات عاشق شیطونیاتم اتیش پاره کجــــــــــــــــــــــــایی
فرناز
12 اردیبهشت 93 18:37
سلام مامان نی نی خوشگل فرشته کوچولو خوشگلی دارین. خدا حافظش باشه همیشه. من نماینده بیمه هستم با دیدن این وبلاگی که واسه آینده ی فرزند نازنینتون طراحی کردین میشه متوجه شد که این نی نی والدین آینده نگر و به روزی داره... با توجه به حرفه م وظیفه ی خودم دونستم که به چنین پدر و مادر خوش ذوق و آینده نگری در مورد طرح آتیه فرزندان اطلاعات بدم... طرح آتیه فرزندان: شما در این طرح میتونید با پس اندازی روزی 1000 تومن برای آینده ی فرزندتون سرمایه گذاری کنید. (این حداقل مبلغه! میتونید هر مبلغی که دوس دارید قرارداد ببندید) مدت قرار داد هم به انتخاب والدینه! معمولا مدت جوری انتخاب میکنن که سن بچه به 20_22 سالگی رسیده باشه(خرج دانشگاه و جهیزه و....). تو این مدت هم یه سری پوشش بیمه داره و هم در پایان قرارداد اندوخته ی پول به همراه سودش رو دریافت میکنه. در طول مدت بیمه نامه هم (بعد از گذشت 2 سال از انعقاد قرارداد) میتونه 90% اندوخته ریالیشو وام بگیره!! به قول بیمه ای ها : از امروز به فکر آینده باشیم آینده همین فرداست همه ی شرکت های بیمه چنین طرحی دارن با تفاوت های کوچولو از شرکت های مختلف میتونید پرس و جو کنید اگر هم از من سوالی داشتید در خدمتم novin.4055@gmail.com
مارینا
19 اردیبهشت 93 17:22
سلام، نی نی ناز و باهوشی دارین معلومه حسابی براش وقت می ذارین اگه خواستین درمورد پرورش خلاقیتش با کاردستی و اوریگامی ایده های خوبی رو ببنید، به سایت ما سربزنید
مامان نی نی
30 اردیبهشت 93 10:08
ای جــــــــــو ن خوشگل خانموووو چه خوجگل شدی گلم قربون خندت تو ماشین گلـــــــــــم