ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا در شهر بازی مهتاب قم

1393/3/6 18:10
نویسنده : مامان آنی
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک کوچولوی من

هفته اول اردیبهشت چند روزی رفتیم خونه عمو وحید و مژگان جون و هرچند که همون شب اول حال شما یکم بد شده و نذاشتی تا صبح من بخوابم ولی با این حال چند روز بعدش حسابی بهمون خوش گذشت و هم به شهر بازی مهتاب رفتیم و هم به پیست کارتینگ بزرگ قم که ماشین هاش فوق العاده بود و پیستش هم نسبت به جاهای دیگه بزرگ تر بود وما بزرگترها هم حسابی کیف کردیم

اینجا باربد جون با بردیاجون سربازی کامپیوتری حفشون شده بود که شما رفتی تا باربد رو دلداری بدی

 

ویاناجون

 

ویانا

شهر بازی مهتاب قم و ویانا

ویانا

ویاناویانا

این جوجوها رو هک من دوروز قبل از رفتن به قم برات خریده بودم که موقع رفتن هم جعبه شون رو همراه آب و دونه تو بالکن گذاشتیم و وقتی برگشتیم اثری از جوجوها نبود مثل اینکه اونهاروئ کلاغ خورده بودمتفکر

ویانا و جوجه های بهاری

ویانا و جوجه های بهاری

ویانا و جوجه های بهاری

اینجا داری میگی بهش دست زدم بال بال میزنه بای بای وای وقتی حرف میزنی میخوام بخورمتخندونک

جیگر  محبت نفس محبت جوجوووو    محبت   زندگی     محبت    دوست دارم   بوس    برات میمیرم بوس

پسندها (1)

نظرات (1)

نیلوفر(مامان )
10 خرداد 93 10:04
عزیز خاله جوجوت چقدر خوشگل و نازه اون عکسی که گذاشتی رو شونت خیلی بامزه شدی ههههه