ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین فیلم کوتاه از ویانا در 19 ماهگی

1393/3/17 4:02
نویسنده : مامان آنی
710 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجونم الان که دارم برات این فیلم رو تو وبلاگت آپلود میکنم نیمه شب هستش و اولین فیلمیه که تو وبلاگت دارم میذارم آخه ماشالاه هزار ماشالاه تو روز که به من اجازه نفس کشیدن نمیدی و همین جور یه ریز خرده فرمایش داری و مامان آنی مامان آنی صدا میکنی خستهولی خوب عاشقتم کوچولوی منبغلعاشق حرف زدنت عاشق دیدن بزرگ شدنت بوسدیگه یاد گرفتی تا یه کار بد میکنی در واقع یه خرابکاری میکنی و میبینی که من ناراحت شدم  سریع میای و بوسم میکنی و میگی ببخشید محبت خدارو هزار بار شاکرم که دخمل کوچولو و فهمیده ای مثل تو به من دادآرام

 

http://www.aparat.com/v/Wa4c3

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان الهام کوچولو
17 خرداد 93 10:27
ای جان ماشالله دختر ناز.به وب ما بیا خوشحال می شیما
مامان روژینا
18 خرداد 93 11:53
عاشقتم ملوسکم
خاله مرجان
18 خرداد 93 20:17
هورا هورا دختر گل خاله دوست داشتنی وخیلی عسله مامانی دستت درد نکنه دیدن زحمتات خستگی را ازم دور کرد هردوتون رامی بوسم
مامان روژینا
20 خرداد 93 12:58
سلام عزیز دلمفکر میکنم شما اهل رشتی درسته؟ اگه هستی همشهری هستیمبه ما سر بزن.کارگاه مادر کودکت خیلی آشناس گلم
صبا خاله ی ایسا
20 خرداد 93 14:12
ویانا جون قربون صدای خوشگلت برم چقد قشنگ شعر مییییخونی میبوسمت خوشحال شدم مامانی فیلمت و گذاشت
مامان فاطمه
22 خرداد 93 10:18
رویا
24 خرداد 93 12:04
سلام خوبید؟ببخشید مزاحم میشم همین الان با وبلاگتون آشنا شدم یه سوال داشتم ازتون میشه بگید کاور مبلاتون از کجا خریدین؟سفارشم قبول میکنن؟تو تبریز از اونا نیست
مامان آنی
پاسخ
سلام رویاجان خواهش میکنم من زمانی که این مبل ها رو تو پاساژ بزرگ یافت آباد تهران می خریدم همون جا سفارش کاور براشون داده بودم البته اول زیاد دوست نداشتم رو مبل ها کاور بذارم ولی بعد که ویانا جون بزرگ تر شد دیدم این کاور هابرای سالم موندم مبل ها فوق العادن
مینا
24 خرداد 93 23:22
عزززززززززززززززیییییییییییییییییزززززززززززززززززمممممممممممممم
ماهی ومفی
31 خرداد 93 12:35
الهی قربون اون حرف زدنت بشم .عزیزم.خانومم.خوشکلم
رویا
3 تیر 93 10:35
خیلی ممنونم عزیزم از راهنماییت میگم آخه تو تبریز همش پارچه هست اصلا کاور نایلونی مد نیست اینجا البته از اون نازکها هست ولی زود پاره میشن مال شما سفت ومقاوم وقابل نشستنه...انشالاه به سلامتی...روی گل دختریم ببوسید