ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

CD , DVD هایی که ازشون استفاده کردم(1)

1393/3/24 18:03
نویسنده : مامان آنی
976 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویانای عروسکم

تو این پست برات اسم CD و DVD هایی رو که از 6 ماهگی برات گذاشتم مینویسم تا زمانی که بزرگ شدی و به قول خودت که میگی : بزرگ شدی خانوم شدی (و من عاشق این جمله ات هستم )  بدونی از کی و چه زمانی شروع کردی و هم اگه مامان و بابایی خواستن کوچولوشون مثل شما دو زبانه بزرگ بشه از این DVD ها استفاده کنن

به امید موفقیت همه کوچولوهای ایران زمین

البته اسم بعضی از این مجموعه هارو در پست های تقویت هوش نوزاد نوشتم چون علاوه بر آموزش زبان انگلیسی در هوش نوزاد هم تاثیر به سزایی دارن

اولین DVD ها دو تا مجموعه BRAINY BABY , BABY BRIGHT بود که از 6 ماهگی برات مرتب گذاشتم در واقع تلویزیون دیگه تو خونه ما تعطیل شده بود و از اون موقع تا حالا من و بابا سامان میشه گفت چیزی نگاه نمیکنیم جز برنامه های شمارو خندونک البته اعتراضی هم نداریمزیبا

بعد کم کم از مجموعه LITTLE PIM استفاده کردم بخصوص که از سه مجموعه اصلی( خوابیدن و بیدار شدن) (غذا خوردن) و بازی تشکیل شده بود و من تا حدود یک سالگی موقع غذا خوردن برات کتاب میخوندم و شعر و بعد از اون این مجموعه رو برات میذاشتم و جملات DVD رو برای شما که داشتی غذا میخوردی تکرار میکردم

مجموعه های بالا رو از شهر کتاب تهیه کرده بودم البته زمانی که باردار بودم و یا شما هنوز چند ماه بیشتر نداشتی

اما این چند تا مجموعه دیگر رو خرید اینترنتی از دوتا فروشگاه اینترنتی انجام دادم که اونها هم خیلی و تو روند کار من مفید واقع شدن

YOUR BABY CAN READ , FISHER PRICE ,  PHONICS 4 KIDS , MAGIC ENGLISH , MOMMY AND ME

به نظر من که این مجموعه ها همشون فوق العاده بودن و من خیلی دوسشون داشتم شما هم برات جالب  و مفید بود با اینکه نمیشستی پای دیدتشون ولی همینکه صداشون تو خونه پخش بود و هنگام بازی کردن در طول روز گاهی 5 تا10 دقیقه هم ممکن بود وایسی جلوی تلویزیون و نگاه کنی

این مجموعه ها به صورت کارتون نیستن و یه ارتباط دوطرفه بین مخاطب که بچه ها هستن و تلویزیون ایجاد میکنن که علاوه بر تقویت زبان روی ارتباط اجتماعی بچه ها هم تاثیر زیادی دارن

شما عاشق بچه ها  و حیوانات خونگی هستی و با اینکه تو خونواده ما بچه کوچولو زیاد نداریم اما خیلی سریع با بچه هایی که میبینی ارتباط برقرار میکنی حتی با بزرگترها

BRAINY BABYآموزش زبان کودک ویانا

دوزبانه شدن کودک ویانا

BABY BRIGHTBABY BRIGHT

FISHER .PRICEFISHER PRICE

این مجموعه مامی اند می هم شعرهای انگلیسی بود که مامان ها وبچه ها اجرا میکنن و میخونن و من هم همراه با اونها دست جوجوی کوچولوم رو میگرفتم وبالا و پایین میپریدم و میخوندم

MOMMY AND ME

مجیک انگلیش در واقع برای سه سال به بالاست و از کارتون ها برای آموزش استفاده میکنه ولی از اونجایی که شما خیلی از کلمات رو بلد شدی این مجموعه هم در حال حاضر یعنی تازه شروع کردم به گذاشتنش(از 19 ماهگی)برات خیلی خیلی جالب شده مثلا وقتی تو کلاس مادر و کودک موسیقی بودیم و خاله مریم و سمیه داشتن برامون نمایش گرگ و بره رو بازی میکردن شما بادقت نگاه میکردی و یهو بلند به خاله مریم که گرگ شده بود گفتی :مثل BIG BAD WOLF که تو مجیک انگلیش میبینم

اینجا ها هم من شکار لحظه ها رو انجام دادم وقتی که شما یه الطفاتی به تلویزیون داشتی  ازت عکس می گرفتم

تقویت زبان انگلیسی کودکان

بقیه لحظه ها هم که معمولا به تلویزیون توجهی نداشتی (البته ظاهرا)

تقویت زبان انگلیسی کودکان

تقویت زبان انگلیسی کودکان

گاهی نیم نگاهی درهنگام بازی به تلویزیون مینداختیچشمک

تقویت زبان انگلیسی کودکان

تقویت زبان انگلیسی کودکان

البته باز CD , DVD هست که تو پست های بعدی برات میذارم

خیلی خیلی خیلی دوست دارم عروسک کوچولو و زیبای منبوسمحبت

پسندها (7)

نظرات (6)

lili
26 خرداد 93 21:44
سلام ...اول بگم شما ی مامان نمونه اید...خیلی خوبه که انقد به عروسکتون میرسیدد...منم ارزو دارم ی روز خدا ی دختر خوشگل بهم بده تا جونمو بهش بدم..شما بیرون شاغلید؟؟ببخشید فضولی نباشه...چون من خودم قصد کار کردن دارم ولی میترسم ی روز نتونم به فرشتم برسم..البته اگه خدا لایقه مادر شدن بدونه
مامان آنی
پاسخ
سلام لیلی جون خیلی ممنون از ابراز محبتت عزیزم ایشاله خدا هم به شما یه عروسک ناز و خوشگل میده و حتما که مامان بی نظیری خواهی بود و بله من شاغل هم هستم
♥آرزو مامانی مرسانا♥
3 تیر 93 2:33
سلام مامان آنی...امشب یادتون بودم گفتم یه سری بیام وبلاگتون...وای خدای من..عالی بود...کلی لذت بردم..خیلی خیلی خوب..محشر..واقعا دستتون درد نکنه...خیلی خوشم اومد..افرین به شما..و صد آفرین به ویانا جونی...که اینقدر اکتیو..قربونش برم..الهی از چشم بد دور باشه...مامان آنی..میشه به من هم کمک کنید...تا من هم بتونم از تجربیاتتون استفاده کنم...؟ البته اگه امکان داشته باشه..میشه بگید که سی دیها را چه طوری تهیه کنم..فردا میرم شهر کتاب انشالله اون 2 تا را داشته باشه..اما بقیه چه طوری میشه...؟ وای خیلی جالب..راستی مامان آنی کجا کلاس موسیقی میریم..مرسانا من..18 ماه . 2 روزش..اما میبینم علاقه زیادی به موسیقی داره..دوست دارم بفرستمش...کلاسی ..جایی...بیاید پیش ما..اگه وقت دارید..
مامان آنی
پاسخ
سلام آرزو جون خیلی ممنون از این همه محبت و لطفی که نسبت به ما داری هر سوالی باشه در خدمت هستم بیشتر این دی وی دی ها رو در حال حاضرمیتونین از شهر کتاب تهیه کنین چون من دیروز که اونجا بودم دیدم بیشترشون رو آوردن وبقیه رو هم از دوتا فروشگاه اینترنتی به نام های عماد شاپ و یا MERCIMAMA.IR و NINICITY.IR می تونین خرید اینترنتی داشته باشین البته وقتی این دی وی دی هارو گذاشتی اصلا انتظار نداشته باش که مرساناجون بشینه و اونها رو نگاه کنه همین که صداش تو خونه پخش بشه کافیه آدرس کلاس هم گلسار خیابون 126 گنبد کبود موفق باشی عزیزم
سمیه مامانیه آیسا✿
3 تیر 93 16:12
سلام مامان انی مهربون چقدر خوبه که انقدر با حوصله هستید و به جوجوی ما میرسید ویانا باید به داشتن مامان خوب و مهربونش افتخار کنه
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیز دلم
lili
4 تیر 93 15:09
مرسی از جوابتون..از همون اول که ویانا جون ب دنیا اومدن شما رفتید سر کار؟ویانا جون پیش خانواده میمونه یا پرستار داره؟ببخشید از سوالاما راستش هیچ کس نیس دورو برمون که هم ب بچش اینطوری برسه هم شاغل باشه
مامان آنی
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم من بعد از مرخصی 6 ماهه دوباره سرکار رفتم برای ساعاتی که من نیستم خونواده همسرم میان و از ویانا نگهداری میکنن
♥آرزو مامانی مرسانا♥
11 تیر 93 1:39
سلام مامان آنی جون...ممنونم از راهنمایی های شما... خوشحال میشم ببینمنتون...
مامانی ویانا
22 تیر 93 13:32
دستت درد نکنه عزیزم که راهنماییمون کردی انشالله ویانا خانم تو همه مراحل زندگیش موفق بشه
مامان آنی
پاسخ
خواهش میکنم گلم