ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

چندتا عکس جا مونده از زمستان 92

1393/5/4 9:38
نویسنده : مامان آنی
854 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل ناز من

این چندتا عکس خوشگل مربوط به زمستون 92 هستش که دلم نیومد برات نذارممحبت

این چادر نماز زو مامان ماهرخ از مشهد برات خرید

چادر نماز ویانا

چادر نماز ویانا

چادر نماز ویانا

این هم یه سری از لوس بازیهات بود قبل از بیرون رفتنبوس

ویانا کوچولو یه دخمل ناز

ویانا کوچولو یه دخمل ناز

ویانا کوچولو یه دخمل ناز

اولین باری که باهم با رنگ انگشتی نقاشی کردیممحبت

هنر و خلاقیت کودک

هنر و خلاقیت کودک

دوووووووست دارم کوچول موچول من بوسبوسبوس

پسندها (5)

نظرات (2)

مریم مامان دونه برفی
4 مرداد 93 12:26
آفرین دخمل خوشگل ..ممنون که نقاشی میکشی خاله جون.
جشن تولد مدرن با شایلین تم
7 مرداد 93 1:25
سلام من کارشناس موسسه برگزار کننده جشن تولد مدرن با شایلین تم هستم این سومین بار است که برای شما یغام می گذاریم شما برنده بهترین مادر وبلاگ نویس شده اید برای دریافت و ثبت هدیه به نام کودک هوشمنخود به سایت زیر بیایید و هدیه خود را به نام کودک خود ثبت کنیدسایت:جشن تولد مدرن با شایلین تم و یا www.arzanhadaya.mihanblog.com پایدار باشید