ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

فعالیت ها یی که ویانا تو کلاس هنر و خلاقیت گنبد کبود انجام داده

1393/5/8 18:31
نویسنده : مامان آنی
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

خرداد و تیر 93

سلام کوچولوی شیطون و شیرین و وروجک و دوست داشتنی من

کوچولوی خوردنی که روز به روز شیرین زبون تر و عاقل تر و بانمک تر میشی و من عاشقانه نظاره گر بزرگ شدنت هستم

این عکس ها یه سری از کارهایی رو که تو کلاس های مادر و کودک تو حوزه هنری گنبد کبود در کنار هم انجام میدیم رو نشون میده البته از همه کلاس ها و کارهات نمی تونم عکس بگیرم چون واقعا با این کارهایی که تو عکس مشخصه حسابی خراب کاری داره نمیشه دوربین یا موبایل بدست گرفت

درست کردن خمیر با آرد و آب و کمی نمک

دقیقا قیافه من هم از بالا تا پایین شبیه خودت بودقه قهه

 

ویانا کوچولو و یکی از دوست های کوچولوش روژان جونی

هنر و خلاقیت مادر و کودک

هنر و خلاقیت مادر و کودک

این هم خمیرهایی که درست کرده بودین

هنر و خلاقیت مادر و کودک

آرسین جون و سمن جون و ویاناجون

هنر وخلاقیت کودکهنر وخلاقیت کودک

این هم یه روز دیگه که بازهم دارین با رنگ انگشتی رو کاغذ نقاشی میکنین

هنر و خلاقیت مادر و کودک

هنر و خلاقیت مادر و کودک

هنر و خلاقیت مادر و کودک

 

این هم یکی دوتا ار اولین کارهای کلاژ و نقاشی با پاستیل مربوط به جلسات اول تشویق

 

هنر و خلاقیت مادر و کودکهنر و خلاقیت مادر و کودک

 

موفق  باشی کوچولوی ناز منمحبت

پسندها (5)

نظرات (6)

مریم مامان دونه برفی
11 مرداد 93 8:56
آفرین به این هنرمند کوچولوی خلاق ..و البته شیطون بلا مرسی خاله جون
مامان صبا
11 مرداد 93 10:28
سلام مامان انی عزیز خسته نباشی از این همه زحمت البته خودمونیما کودک درون شما هم خوب داره فعال میشه.بیشتر بنویس عزیزم من در شمال همچین کلاسهایی رو نداریم که صبا جونم رو ببرم .می خوام از کارهایی که انجا م می دید ایده بگیرم با صبا انجام بدم مرسی عزیزم سلام گلم ممنون که به ماسر میزنی دخمال گلت رو ببوس .چشم حتما
جشن تولد مدرن با شایلین تم
11 مرداد 93 18:19
کاراتو دیدم به نظرم عالی بود امیدوارم موفق باشید خیلی ممنونم
شاییلین عشق مامی و بابی
11 مرداد 93 18:21
سلام مامان خوشگل ویانا من مامان شایلین هستم تو پارک با تو و دختر نازت آشنا شدم خوشحال میشم تبادل لینک کنی مرسی حتمت عزیزم
گل پسر
11 مرداد 93 18:54
سلام تشکر بخاطر مطالب قشنگتان من همیشه به شما سر میزنم و از خاطرات قشنگ دختر گلتان بهره میبرم فقط لطف کنید پیمانه های خمیر را بفرمایید تشکر سلام عزیزم راستش مربی گنبد کبود که خاله سمیرا هستش بدون پیمانه و همینطور بادست برای هرکسی تو ظرفش آرد و نمک و آب میریخت .
ادلیا
26 مهر 93 15:51
وبتون خیلی جالب بود خدا براتون حفظش کنه به وب دخمل منم سر بزنید
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیزم حتما