ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین گلی که ویانا کوچولوی من با دست های خودش کاشت

1393/5/11 9:23
نویسنده : مامان آنی
1,351 بازدید
اشتراک گذاری

تیر و مرداد 1393

سلام ویانای کوچولوی من

یک روز تو این کلاس های مادر و کودک قرار شد ما یه گلدون سفالی براتون ببریم تا توش شما کوچولوها گل بکارین

ولی خوب بعضی وقت ها یه چیز کوچولو رو نمیشه هرجایی پیدا کرد و خرید .... با شما کوچولوی شیطون هم که نمیشه پیاده جایی رفت و خرید کرد ...خلاصه یه شب قبل از کلاس سفالت با بابا سامان رفتیم اون خیابونی که توش سفال میفروشن وای .... چه خبر بود ...تمام خیابون رو کنده بود نمیدونم برا ی شرکت آب بود ...گاز بود ....خلاصه اینکه با چه مکافاتی سه تایی رفتیم و برات سفال خریدیم خندونک

ولی وقتی فرداش توش گل کاشتی و گلدونش رو رنگ کردی احساس کردم ارزش اون زحمت رو برای خریدن داشت چون واقعا تو خونه های آپارتمانی ایجاد یه سری از امکانات برای کوچولوها کمه حالا با اینکه من خودم تا جایی که میتونم سعی میکنم شرایط رو طوری برات فراهم کنم که خیلی از کارهای خاص رو تو خونه  و محیط بیرون تو طبیعت انجام بدی ولی خوب با کار بیرون و بدون کمک واقعا سخته ....

 

هنر و خلاقیت کودک

 

هنر و خلاقیت کودک

این پسر کوچولو ی چشم سبز هم که داره تو دوربین نگاه میکنه مهران کوچولو و دخمل ناز پشت سری هم سمن جونی هستند

 

هنر و خلاقیت کودک

بعد از کاشتن گل قرار شد خودتون بهش آب بدین .....شما هم هی پشت سرهم یه لیوان آب از خاله سمیرا میگرفتی اول نصفش رو خودت مبخوردی بعد بقیه اش تو تو گلدون میریختیخندونک

هنر و خلاقیت کودک

هنر و خلاقیت کودک

بعد از آب دادن هم نوبت رنگ کردن رسید .....

 

هنر و خلاقیت کودک

 

هنر و خلاقیت کودک

موفق باشی کوچولوی دوست داشتنی من محبت

گل باشی و عمر گل نداشته باشیبوس

 

پسندها (10)

نظرات (2)

خاله مرجان
17 مرداد 93 14:11
گل باشی وعمر گل نباشی عزیز خاله دست مامانی درد نکنه که شماگل زیبا رابه این کلاس ها آموزشی میبردپیکاسوکو چولو
مامانی ویانا
29 مرداد 93 23:11
عزیزم چقدر قشنگ داره گل میکاره