ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

تزیینات ساده پوره سیب زمینی برای ویانا کوچولوی خودم

1393/5/29 10:57
نویسنده : مامان آنی
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک کوچولو ی من

یکی از غذاهایی که من به عنوان عصرونه برات بعضی از روزها درست میکنم پوره سیب زمینی هستش که تا زمانی که پسته ویا مغز های شور نشده خام رو خالی نمی تونستی بخوری اونها رو هم مولینکس میکردم و توش میریختم و  بعد از یه تزئین کوچولو و خوشدل و ساده به شما میدادم

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزئین غذای کودک

تزئین غذای کودکتزئین غذای کودک

تزیین غذای کودک

تزیین غذای کودک

تزیین غذای کودک

دوووووووست دارم عروسک کوچولووووی منمحبتبوس

 

پسندها (9)

نظرات (7)

فروشگاه ونیزی
1 شهریور 93 8:41
فروش تابستانه شروع شد. با تخفیف ویژه تحویل درب منزل. بدو بدو ویانا هم خوشش میاد از بعضی محصولات
مریم مامان دونه برفی
1 شهریور 93 8:49
آفرین به شما مامان با حوصله و با سلیقه ...فکرکنم تو مجسمه سازی هم موفق باشی گلم ...
سمیرا
1 شهریور 93 8:51
سلام وبلاگتون را دیدم عالی بود. میشه بگید از چه سایتی عکس آپلود میکنید؟
مامان آنی
پاسخ
سلام دوست عزیز خیلی از محبتت ممنون خود سایت نی نی وبلاگ مستقیما میتونه عکس هارو آپلود کنه
مامان صبا
4 شهریور 93 0:18
سلام مامان انی دستت درد نکنه از این همه زحمت من که همیشه بهتون سر میزنم ویاناجونم ببوس
مامان آنی
پاسخ
خیلی خیلی ممنون از این همه محبت
مامان آیلین
21 شهریور 93 0:49
مامان هنرمند به شما میگن براووووو
سپیده
22 شهریور 93 8:50
سلام خانمی. ثبت شد.
کیان
12 مهر 93 14:59
وااااییییییییییی خوش بحالت ویانا. عجب خوردنیهای خوشگل و خوش مزه ای مامانت برات درست میکنه
مامان آنی
پاسخ
ممنون گلم