ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

جشنواره آب و آب بازی در نار تی تی

1393/7/9 17:30
نویسنده : مامان آنی
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

تابستان1393

سلام گل نازم ویانای کوچولوی من

امسال تابستون علاوه بر حوره هنری گنبد کبود که برای کلاس های خلاقیت و موسیقی میبردمت با حوزه هنری نار تی تی هم آشنا شدم که محیط جالب و جذابی برای شما کوچولوها داره بخصوص تو کوچولوی لوسه من که از وقتی میری اونجا دوست داری بری تو قسمت آشپزخونه اش و آشپزی کنی و برای همین علاقه ات بود که من و بابا تصمیم گرفتیم برات یه آشپزخونه کوچولو بخریم تا تو خونه هم برای ما آشپزی کنیخندونک

البته اول بریم سراغ عکس های آب بازی شما تو نارتی تی امسال تابستون بعد از اینکه از مسافرت برگشتیم  دوره دوم کلاس موسیقی شما رو در نار تی یت ادامه دادیم البته چون یکم ساعت کلاس ها برامون سخت شده بود و هم اینکه همون خاله سمیه و خاله مریم که تو گنبد کبود با شما کار میکردن اینجا بودم و خللی تو یادگیری شما ایجاد نمی شد و همون جا دیدم که یک روز تو حیاط استخرهای بادی رو گذاشتن و بچه دارن آب بازی میکنن و از اونجایی که شما هم عاشق آب بازی و شنا هستی من هر سه باری که نارتی تی برنامه گذاشت بردمت و حسابی بازی کردی و لذت بردی محبت

ویانا و دوست کوچولوش روژان جون در حال رفتن به نار تی تی برای آب بازی و شنابوسبوس

 

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

و یک روز دیگه .......

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

 

و باز هم یک روز دیگه .......

 

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

آب بازی ویانا کوچولو

یک ربع آخر هم براتون تغذیه شیر و بیسکویت میاوردن

آب بازی ویانا کوچولو

شادی من شادیه توست محبتدنیای من دنیای توستمحبت

همیشه شاد باشی عروسک کوچولوی من بوس

 

پسندها (7)

نظرات (11)

♥پرنیان♥مامان متین
10 مهر 93 18:13
نازی دخملی
شیرین مامان شادلین
11 مهر 93 20:02
سلام عزیزم چقدر ماه شدی الهییی مایو صورتی خیلی بهت میاد عزیزم
maria
12 مهر 93 1:57
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک لبت شاد و دلت خوش چو گل پر خنده باشی بیا شمعهارو فوت کن که صد سال زنده باشی تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
مامان آنی
پاسخ
مرسی خاله ماریا جون
zeynab
12 مهر 93 7:49
سلام من خواننده خاموش وبلاگ ویانا جون هستم الان که سرکار هستم عکسای خوشگل خانومتونو می بینم یاد سلوای خودم می افتم ماشااله هزار ماشاله خیلی خانوم هستند حتماً براش اسفند دود کنید خیلی نازند خدا براتون حفظش کنه از خداوند منان آرزوی سلامتی وخوشبختی برا دختر خانوم نازتون وخانواده محترمتان آرزومندم .
مامان آنی
پاسخ
ممنونم زینب جون
ندا
12 مهر 93 10:19
تولدت مبارک
مامان آوا
14 مهر 93 14:40
سلام عزیزم تولد ویانا جونو تبریک می گم انشااله که هزار سال زنده باشه یه سوال داشتم میشه آدرس یا تلفن گنبد کبود و نارتی تی رو برام بنویسی یا اگه سایتی داره بهم بگی یکم اطلاعات بگیرم.
مامان آنی
پاسخ
چشم حتما عزیزم
مامان سمانه
16 مهر 93 23:28
,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ `’•,,•’` هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است . روز کودک مبارک . . .
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ماریا
20 مهر 93 20:23
سلام عزیزم. میشه لطفا برای تبریک تولد 1 سالگی دختر کوچولوم آیشین به وبلاگ ما سر بزنید . دستای پر مهرتونو می بوسم.
مامان آنی
پاسخ
چشم حتما
مامان ويانا
18 آذر 93 11:36
آدرس یا تلفن گنبد کبود و نارتی تی رو برام بنویسی خیلی ممنون
مامان آنی
پاسخ
گنبد کبود گلسار خیابان165 و نارتی تی گلسار خیابان158
عاطفه
24 اسفند 93 17:58
سلام دوست عزیز،پیشاپیش عیدتون مبارک امیدوارم سال پر از زیبایی در انتظارتون باشه ، یه کوچولو سر زدم به وبلاگتون ،وب زیبایی دارید من تازه وبلاگی برای پسرم درست کردم اگه موافق تبادل لینک بودیند به وب ما هم سر بزنید تا جز دوستان خوب هم بشیم
مامان روژینا
27 اسفند 93 13:46
خصوصی گلم