ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

جشن تولد با تم مینی موس در تولد 2 سالگی ویانا کوچولو در گنبد کبود

1393/7/9 17:50
نویسنده : مامان آنی
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

جشنبوسگل ریبای زندگی من تولدت هزاران بار مبارکبوسجشن

 

ویانای نازنینم تولد شما 12 مهر هستش ولی امسال چون 29 شهریور آخرین کلاس خلاقیت تون تو نار گنبد کبود بود من تصمیم گرفتم که یه تولد کوچولو تو همون گنبد کبود با همون دوستای کوچولوی خودت برات ترتیب بدم

تا یه یادگاری خوشگل برای خودت و دوستای کوچولوت از این تابستون خیلی زیبا براتون باشه

جا داره که همین جا ار خاله سمیرا مدیریت گنبد کبود که خیلی با من همکاری کرد و خیلی هم مشتاقانه و با محبت از ایده من استقبال کرد و مکانش رو در اختیار من قرار داد با تمام وجود تشکر کنم

                                                    محبتخاله سمیرا جون ممنونمحبت

البته باید از تمام رحماتش هم که به عنوان مربی خلاقیت تو کلاس بچه ها میکشه تشکر بشه که من به شخصه ازش ممنونم و براش آرزوی موفقیت روز افزون در کار و زندگیش دارممحبت

راستش این گروهی که باهم کلاس خلاقیت رو از اول تابستون شروع کردیم به نظر من  گروه مادر و کودک فوق العاده ای بود که همه ده تا مامان ها تقریبا یه جور فکر میکردیم و خیلی باهم سریع دوست شدیم و ار کنار هم بودن و کار کردن تو کلاس با شما کوچولوها در کنار تمام سختی هاش لذت میبردیم و من الان همشون رو دوست دارم و امیدوارم سالین سال بتونیم دوستان خوبی برای هم باشیم

تم امسال رو برات مینی موس در نظر گرفتم چون  دی وی دی مجیک انگلیش رو خیلی با علاقه نگاه میکنی و به مینی موس هم علاقمند شده بودی و وقتی ارت میپرسیدم دوست داری مثل مینی موس لباس برات بدورم وتولد بگیرم با شادی میگفتی :

آره دوس دارم مثل مینی بشم مینی رو دوست دارم

مینی موس کوچولوی من تولدت هزاران بار مبارکبوس

امسال هم خودم تمام این طراحی ها رو تو کامپیوتر برات انجام دادم و بعد هم برای پرینت رنگی بیرون دادم و برای برش زدن هم خاله ماریا باز هم تو محبت کردن سنگ تمون گذاشت و حسابی من رو شرمنده محبتت هاش کرد

تم تولد مینی موستم تولد مینی موس

تولد با تم مینی موس ویانا کوچولو

تولد با تم مینی موس ویانا کوچولو

تولد با تم مینی موس ویانا

تزئین گنبد کبود قبل از تولد

تم تولد مینی موس

تم تولد مینی موس

تم تولد مینی موس

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

 

دوست های کوچولو  و دوست داشتنیه ویانا جون که تو تولدش شرکت کردن هیلاجون  ، سمن جون ، مهران جون ، روشاجون ، مانی جون ، یونا جون ، آرسین جون ، برسام جون  و روژان جون که متاسفانه آبله مرغون گرفت و نتونست بیاد

 

تولد با تم مینی موس ویانا

تولد با تم مینی موس ویانا

 

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

 

 

عاشق این هستی که بعد از فوت کردن شمع با انگشت به صورتت کیک بمالم

 

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

 

تم تولد مینی موس ویانا

لیوانی که ویانا کوچولو به عنوان یادگاری به مهمون های نازنینش داد

تولد با تم مینی موس ویانا

تولد با تم مینی موس ویانا

تولد با تم مینی موس ویانا

و البته در زوز 12 مهر یه تولد کوچولوی دیگه تو خونه برات ترتیب دادم که خونوادگی بود و شما بازهم یه عالمه خوشحال شدی و   کلی برامون رقص چاقو کردی

 

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

یه سری از تزیینات ....

تم تولد مینی موس ویاناتم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویاناتم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویاناتم تولد مینی موس ویانا

 

و اینجا هم روز های بعد که بازهم شمع میذاشتیم روی کیک و شما فوت میکردی و تولد بازی میکردیم

تم تولد مینی موس ویانا

تم تولد مینی موس ویانا

 

محبتکوچول موچول عاشقتیممحبت

تولد با تم مینی موس ویانا کوچولو

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

صبا خاله ی ایسا
25 مهر 93 22:36
عزیزه دلم تولدددددددت مبارک ویانا جونم چقد خوشگل شده بودی چ لباس قشنگی چقد باسلییییقه دست مامان گلت درد نکنه قربونت برم بووووووووووس
مامان آنی
پاسخ
ممنون صبا جونم
مامان ایلین
29 مهر 93 1:07
تولدت مبارک گل گلی خانوم
مامان صبا
29 مهر 93 1:12
ویانا جون عزیزم تولدت مبارک دست مامان آنی درد نکنه با این همه زحمتهاش.عزیزم 120ساله بشی ایشا...،دوستت دارم گل زیبا
zeynab
29 مهر 93 8:36
عزیزم تولدت مبارک انشااله تولد 120 سالگیتو زیر سایه خانواده محترمت جشن بگیری آرزوی روزهای خوب وخوش وپر از موفقیت رو برات دارم.[]
مامان فاطمه
30 مهر 93 23:51
کاش از تولد پارسال هم میزاشتی بزرگ شدنش مشخص میشه خودم یادمه کیک کیتی ایستاده درسته؟
مامان ماریا
1 آبان 93 19:56
عزیزم تولدت مبارک . دست مامان مهربونت درد نکنه که این همه زحمت می کشه.
مامان آوا
10 آبان 93 13:08
ویانای خوشگل تولدت مبارک انشااله هزار سال زیر سایه پدر و مادر مهربونت زنده باشی خیلی تولد خوشگلی بود مامانی آفرین
مامان عاطفه
14 آبان 93 10:47
تولدت مبارک پسر منم 12 مهر 91 به دنیا اومده ها
مامان مریم
17 آبان 93 18:12
عزیزم چه ناز شده .انشالله توالد 120 سالگیش مبارک باشه منم .هر دو تا تماش با کلاس بودگلم دستت درد نکنه