ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

یه عالمه عکس های قاطی پاتی از لوس بازی های ویانای کوچولوی من

1393/8/14 10:16
نویسنده : مامان آنی
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل نازم ویانای کوچولوی من

                                           عروسک کوچولوی من     

                                                                                      شادیه زندگی من    

تو این پست برات یه عالمه عکس از لوس بازیهای تابستون رو گذاشتم

اینجا من مثل عکاس های حرفه ای که صحنه هارو شکار میکنن رفتم زیر میز و دارم ازت عکس میگیرم تو هم که تا دلت به خواد لوووووووووسبوس

 

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

پخش و پلا کردن کفش  ها و صندل های ه من و پوشیدن اون هاهم که از سرگرمی های جدیدت شدهخندونکولی خوب من همش نگرانم که خدای نکرده پات پیچ نخوره و نیوفتی ترسوخسته

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

خودت این همه کفش و صندل داری ولی باز منتظر فرصتی که کفش های من رو بپوشی ....

آخه من از دست تو چی کار کنم جوجووووووووووووومحبتمحبت

ویانا جوجوی زندگی ما

ویانا جوجوی زندگی ما

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانایه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانایه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

و این هم گرفتن اثر کف دست و پای شما خانوم کوچولو .......خندونک

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

باولین باری که  خواستم  خودت از تخت اتاقت پایین بیای بدون کمک ......

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانایه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

 

 

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

یه عکس لوس و خوشگل از یه بچه کوچولوی ناز به نام ویانا

محبت

موفق باشی کوچول موچول من ...

پسندها (10)

نظرات (7)

فروشگاه دایانا
14 آبان 93 13:26
وبلاگت خیلی خوشگله ایشالله زود بزرگ شی خودت کفش پاشنه بلند بپوشی
•♥مامان متین♥•
15 آبان 93 19:23
سلام خانومی ماشالا ب این دخمل بلا.. لنگ وا لنگ پوشیدن کفشاش خیلی بانمک بود خدا حفظش کنه براتون
ایلار
26 آبان 93 15:38
ماشالله خوب چقد شیرینی
نمدشاپ
4 آذر 93 17:26
انواع تزئینات نمدی زیبا با نازلترین قیمت منتظرتون هستیم http://namad-shop.blogfa.com
ماهی ومفی
9 آذر 93 15:33
قوفون دخمل برم من..
مامان ماریا
11 آذر 93 0:10
خیلی با نمک شدی خوشگل خانم و خوردنی . عکسات عالی بود من که دلم ضعف رفت اینم یه ماچ محکمه محکم
مامان زهره
20 آذر 93 18:41
منم بودم دوست داشتم بپوشم رنگی پَنگی هستن خووووووب