ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

آشپزی کردن ویاناکوچولو -- جشن کودک -- مرکز بهداشت در 2 سالگی

1393/12/14 8:08
نویسنده : مامان آنی
604 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ملوس و خوشگل من

اینجا داریم باهم آشپزی میکنیم و تو به من تو قالب زدن سیب زمینی ها برای عصرونه به من کمک میکنی.

ویانا ی کوچولو و با هوش من

 

ویانا ی کوچولو و با هوش منا

من برات با موز یه کرم ابریشم یا همون کاتپیلر درست کرده بودم خیلی خوشت اومده بودزبان

روزهای دیگه هم به من میگفتی بازم برام کاتپیلر درست کن تا موز بخورم محبت

ویانا ی کوچولو و با هوش من

تریین غذای کودک    تریین غذای کودک

روز جهانی کودک تو موسسه کودک اردیبهشت یه جشن کوچیک برگزار کرده بودن که من برات ثبت نام کردم و با چندتا از دوست های گروه گنبد کبود یت  تو این جشن شرکت کردیم . روز قشنگی بود اولین تجربه ویانای کوچولوی من برای دیدن یه برنامه رنده نمایشی .

روز جهانی کودک مبارک

روز جهانی کودک مبارک

نوبت مرکز بهداشت شما در دو سالگی که دیگه واکسن نداشتی و فقط کنترل قد و وزن بود

اون روز هم با پدری رفتیم

مرکز بهداشت ویانا کوچولو

مرکز بهداشت ویانا کوچولو

مرکز بهداشت ویانا کوچولو

و این هم عکس شما و پدری مهربون و دوست داشتنی که از وقتی من عروسش شدم

همیشه همراه و همدل من بود و هردوتامون عاشقشیممحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (1)

پدری
23 اسفند 93 17:24
ویانای عزیزم زمانیکه اوقاتم با تو میگذرد در شمار لحظات عمرم نیست . دقایق و ساعات چنان بسرعت میگذرد که بی خبر از همه جا ، بیکباره خود را در لحظه ی جدائی ، هرچند کوتاه مدت ، از تو میبینم ، و هنگامیکه دور از تو بسر میبرم تنهائی رنجم میدهد و دایم بغضی بی رحمانه گلویم را میفشارد . من به عمر خود کودکان زیادی را بچشم دیده و سنجیده ام ، بچه های من در کودکی برایم چون تو عزیز بوده اند ولی تفاوتش این بود که من در کنارشان بودم و کمتر پیش می آمد که هنگام دور شدن از انها کلمه خداحافظی را بر زبان بیاورم ، اما تو با آن رفتار صادقانه و علاقه بی شائبه ات نسبت به من و نگاه های معصومانه ات قلبم را به آتش میکشی . شاید ندانی که پدربزرگت بعد از فاصله گرفتن از سال های جوانی هرگز فکر نمیکرد که دوست داشتن را دوباره تجربه کند چرا که دوست داشتن را تو با آن قلب پاک و مهربانت که بارها بر زبان رانده ای در او زنده نمودی . تو بارها با زبان شیرینت گفته ای که تک تک مارا دوست داری . آرزوی قلبی ام این است که همیشه تو را شاد و خندان ببینم . بهار در راه است و پیام آور طراوت و شادابی و نشاط است ، امیدوارم چون بهاران همواره سرسبز و با طراوت باشی . پیشاپیش عیدت مبارک میبوسمت : پدری