ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

اولین مسابقه نقاشی ویانا کوچولو -- ویانای من در طبیعت

1393/12/14 10:14
نویسنده : مامان آنی
1,047 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک کوچولو و وروجک و شیطون من

امسال پاییز هوای خوبی داشتیم و ما معمولا روزهای تعطیل خارج از شهر میرفتیم و شما هم که عاشق بازی

پارک بازی ویانا کوچولوکلاس های خلاقیت و موسیقی ویانا کوچولو

کلاس های خلاقیت و موسیقی ویانا کوچولو

تو خیابون همش در حال دویدن و قایم شدنی مشغول دالی بازی کوچولوی خوش تیپ منمحبت

کلاس های خلاقیت و موسیقی ویانا کوچولو

ویلای مامان مستانه جون

کلاس های خلاقیت و موسیقی ویانا کوچولو

کنار دریا و شن بازی

ویانا در طبیعت

اولین مسابقه نقاشی که شما رو بردم و با توجه به سن خودت خیلی قشنگ نشستی و شروع به نقاشی کردی و همه پرسنلی که اونجا بودن نارت میدادن و تشویقت میکردن چون کوچکترین شرکت کننده ای بودی که نشستی و نقاشی تو کشیدی و بعد هم بهشون خودت تحویل دادی چون همسن و سال شما زیاد اومده بودن

اما نمیشستن مستقل نقاشی کنن و من حتی از سالن بیرون اومدم و پشت شیشه نگات میکردم تا کارت تموم شد من رو صدا کردی

مسابقه نقاشی در قصر بازی

 

مسابقه نقاشی در قصر بازی

مسابقه نقاشی در قصر باری

بعد از نقاشی هم اومدیم تو سالن و کلی بازی کردی ولی متاسفانه نتونستیم برای نتایج بمونیم چون شما دیگه خسته شده بودی و من ترجیح دادم برت گردونم خونه

مسابقه نقاشی در قصر بازی و ویانا کوچولو

قصر بازی و ویانا کوچولوقصر بازی و ویانا کوچولو

زیبای کوچولوی من ایشاله همیشه موفق و پیروز باشی و مهم اینه که در مسابقه و رقابت شرکت کردی و من بی هنایت از داشتنت خوشحالم محبت

 

 

پسندها (5)

نظرات (6)

تم پارتی
14 اسفند 93 12:57
با سلام تم پارتی ارئه دهنده انواع تم های تولد . تقویم سال 94 با عکس کودک عزیزتان. و کارت های تبریک سال نو با عکس کودک . با قیمت های مناسب و کیفیت بالا همچنان امسال نیز یا طرح های متنوع تقویم تک برگ و چهار برگ و 12 برگ در خدمت شما هستیم temparti.ir
raha
14 اسفند 93 19:29
طراحی قالب سفارشی با عکی کودک دلبندتان 50 درصد تخفیف ویژه سال نو
دختر بهار
14 اسفند 93 20:44
سلام..ماشاله به این دخمل باهوش و با استعداد..مامانی تند تند بیا خاطراتشو بنویس..دلم واسه ویانا تنگ میشه..
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیزم محبت داری
محمد
14 اسفند 93 22:54
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مامان پریسا جوووووون
21 اسفند 93 15:38
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتمون ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com تا الان 149 مامان سایتش ثبت کرده. مامان مهربون منتظرتما
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان زهره
22 اسفند 93 21:16
سلام گلم پیشاپیش سال جدید رو به شما تبریک میگم سال خوب پراز سلامتی وشادی فراوان برای شما آرزومندم ایام به کامتون
مامان آنی
پاسخ
خیلی ممنون گلم همینطور برای شما