ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

ویاناکوچولو در حال باغبونی وویاناکوچولو در حال غذا دادن به کبوترها

1393/12/26 16:52
نویسنده : مامان آنی
808 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی زیبا و باهوش من 

من دوست دارم که شما در هرلحظه از زندگی و در هر موقعیتی بیشترین لذت رو از زندگی ببری و هر چیزی رو که میتونی تجربه کنی و خودت لمس کنی 

یکی دیگه از آخر هفته هایی که با عمو سامی و عمو بابک اینا رفته بودیم ویلای تو ماسوله هوا خیلی خوب بود و من اون روز به شما اجازه دادم تا با خیال راحت بری تو باغچه و هرچقدر دلت میخواد برای خودت باغبونی و گل بازی کنی و شما هم که سنگ تموم گذاشتی و حسابی خودت رو کثیف کردی و حسابی هم بازی کردی

باغبونی کردن ویاناکوچولوباغبونی کردن ویاناکوچولو

باغبونی کردن ویاناکوچولوباغبونی کردن ویاناکوچولو

باغبونی کردن ویاناکوچولو

باغبونی کردن ویاناکوچولو

 

و یک روز پاییزیه خوش آب و هوا که من سر کار نرفته بودم شما عروسک کوچولوم رو برداشتم و باهم رفتیم شهرک تا به کبوترها غذا بدیم روز خیلی خوشگلی بود و برحسب اتفاق پدر بزرگ  مهربون یکی از بچه هایی که اونجا بود چون دید شما خیلی دوست داری یک کبوتر بگیری بازحمت زیاد یکی از اون ها رو برات گرفت و بدستت

داد

غذا دادن ویانا به کبوترهاغذا دادن ویانا به کبوترها

غذا دادن ویانا به کبوترهاغذا دادن ویانا به کبوترها

غذا دادن ویانا به کبوترهاغذا دادن ویانا به کبوترها

 همه شادی ها و زیبایی های این دنیای زیبا رو برات آرزومندم بوسمحبت

عاشق تو مامان آنیمحبت

 

پسندها (5)

نظرات (0)