ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

دلنوشته پدری برای ویاناکوچولو

1394/1/11 11:13
نویسنده : مامان آنی
755 بازدید
اشتراک گذاری
ویانای عزیز ، نوه ی دلبندم 
آخرین روز از نیمه سال 1393 را در کنار هم به پایان رساندیم . روزهائی که سرشار از خاطرات شیرین و لذت بخش بود . وقتی بیاد می آورم احساسات لطیف و عاطفی ات را که در دنیای کودکی جهت ابراز محبت به من از خود بروز میدادی و من متاسفانه در ان لحظات از آنهمه علاقه بی شائبه ات غافل بودم ، خود را سرزنش میکنم . مثل روز آخر که در هوای نسبتا سرد به تراس منزل رفتی تا برای من میوه بیاوری و من بی توجه به علاقه کودکانه ات تو را از این کار منع نمودم و تو در مقابل گفتی که پاپوش قرمزت را بخاطر همین کار پوشیدی ، در واقع رفتار من از روی دلسوزی بود که خدای نکرده در آن هوای سرد سرما نخوری . برایم جای بسی تعجب بود که در همان روز از کجا دانستی که برنج ناهار را پدری پخته است که با زبان شیرین و دلچسب خودت از من تشکر کردی و من نتوانستم تشکر متقابلی نمایم و فقط تورا بوسیدم . 
ویانا جان تمام سعی من در این مدت این بود که هنگامیکه با تو هستم نگذارم کوچکترین ناراحتی متوجه تو بشود و قلب کوچک و در عین حال با صفایت را برنجاند . ویانای بهتر از جانم این را بدان وقتی که از تو دورم ، غمگینم . ویانا جان تا زنده هستم با تو هستم . 
در آغوش خود میفشارمت : پدری 

1393/12/25

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان دیانا
27 فروردین 94 11:33
به به به ویانای گل . چه شیرینه . خوش بحالتون تو تولدش شاد بوده و همکاری کرده دختر من که خیلی خوابش میومد . وبلاگ ویانا جون جالب و جذاب شده . به ما هم یه سری بزنین . با هم دوست بشیم . همدیگرو لینک بکنیم .
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
22 اردیبهشت 94 16:08
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.
فرهاد جدایی اصل
28 اردیبهشت 94 14:41
سلام ما تولیدی پوشاک بچه گانه اپل هستیم خوشحال میشیم به ما سر بزنید www.apple-kids-wear.com telegram: @applekidswear viber: 09122709376 09123269196
فاطمه
29 اردیبهشت 94 14:17
سلام ، مي تونم خواهش كنم برويد تو سايت جشنواره سها و به الينا راي بديد اگه مي تونيد با كامپيوتر هاي مختلف بهش راي بديد تا اليناي منم برنده بشه. پيشاپيش ممنون
طناز (مامان آروين)
31 اردیبهشت 94 13:47
خدا حفظت كنههه