ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

سومین شب یلدای ویانای کوچولوی من در سال 93

1394/2/30 23:44
نویسنده : مامان آنی
809 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی ناز من 

این سومین شب یلدایی هستش که تو گل زیبا و خوش بو در کنار ما هستی  و من سعی کردم یه شب یلدای خوشگل برات درست کنم البته با توجه به اینکه سر کار میرم و وقتی هم که خونه هستم تمام سعی ام اینه که با شما بازی کنم و با هم خوش باشیم  اما با این حال برات با کامپیوتر یه تم شب یلدا برات طراحی کردم و دادم بابا سامان برات ببره پرینت رنگی بگیره و بعد هم که برش زدیم و خودت هم دوست داشتی همش کمک کنی

تم شب یلدا

این بیسکویت ها رو هم بیرون سفارش دادم و بعد بسته بندی کردیم و ربان زدیم

تم شب یلدا

تم شب یلدا

این ژله هارو هم خودم برات درست کردم و کلی از دیدنشون ذوق میکردی

محبت

عاشقتم پرنسس کوچولوی من

تم شب یلدا

تم شب یلدا

تم شب یلدا  و ژله های شب یلدا

تم شب یلدا

niniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

طناز (مامان آروين)
31 اردیبهشت 94 13:46
چه دختر ناريييييييييييييييييييييييييييي. بووووووس