ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

23 اردیبهشت 94 روز تولد مامان آنی

1394/4/10 7:22
نویسنده : مامان آنی
1,371 بازدید
اشتراک گذاری

ویاناجونی پروانه کوچولو و زیبای من

امروز چهارشنبه 23 اردیبهشت تولد من بود و خاله ریحان برای روژان جون تولد گرفته بود و مارو دعوت کرده بود البته تولد روژان جون 30 فرودین هستش خلاصه تولد تو تولد شده بود و من هم از فرصت استفاده کردم و بردمت آتلیه و این عکس های خوشگل رو ارت گرفتم.

مامان آنی برات : مییییییییییییییییمییییییییییییییییرهمحبتبوس

تم پروانه برای جشن (ویانای کوچولوی من)

تم پروانه برای جشن (ویانای کوچولوی من)لباس زیبای دخترانه تم پروانه با ویانای من

لباس زیبای دخترانه تم پروانه با ویانای من

لباس زیبای دخترانه تم پروانه با ویانای من

 

پسندها (1)

نظرات (5)

همراه رایانه
10 تیر 94 11:17
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
ویانا
13 تیر 94 16:09
سلام اسم دختر من ویانا است ویانای ما متولد 29 9 90 است شما ساکن تهران هستین؟
مامان آنی
پاسخ
سلام گلم خوشبختم من شمال رندگی میکنم
آی ناز
16 تیر 94 0:17
سلام من از خوانندههای قدیمی وبلاگتونم. وبلاگ قشنگی دارین. میشه منم رمزتونو داشته باشم؟
مامان آنی
پاسخ
سلام گل نازم ممنون از محبتت راستش من اون عکس های رمز دار رو فقط برای خود ویانا گذاشتم
آی ناز
18 تیر 94 18:54
سلام اکی، تند تند آپدیت کنین وبلاگتون رو خیلی زیباست خاطرات دوران کودکی عروسکتون راستش یه خاطره شیرین از وبلاگتون دارم. لحظاتی که منتظر بودم نتایج کنکور دکتری تخصصی اعلام بشه تنها چیزی که مشغولم کرد خوندن وبلاگتون و قربون صدقه های مادرانه شما بود. همیشه سر میزنم به وبلاگتون. یه مدت خیلی دیر آپدیت کردن. ایشالا از این به بعد زود زود ببینمتون برای شما هم ارزوی مورفقیت دارم
شیوا مامان بهراد
30 تیر 94 16:12
سلام ویانا جون. چه عکسهای خوشگلی مامان ویانا جون از پوشک گرفتن ویانا سخت بود؟
مامان آنی
پاسخ
ممنون عزیزم راستش خیلی هم آسون نبود ولی مرحله ایه که باید گذروندصبر زیادی میخواد