ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

دلنوشته های پدری برای ویانای کوچولوی من

1394/6/19 18:22
نویسنده : مامان آنی
1,594 بازدید
اشتراک گذاری

سمه تعالی 
ویانای بهتر از جانم 
سلام وقتی از خانه پدری می روی ، آثار بجا مانده از لحظا ت شیرین با تو بودن در همه جای خانة پر از سکوت ، حرکات و رفتار کودکانه ات را تداعی می کند و تحمل دوری تو برایم سخت تر می شود . تکه تکه کاغذ های قیچی شده در هر گوشه و کنار اتاقها ، بر چسب های زیادی که در روی کتاب خود نمائی می کنند ، قوطی آدامس ، پتوئی که برای قایم با شک بازی اشت ، دمپائی کوچک قرمز رنگ ، آبشار مصنوعی که خیلی دوستش داری ، آکفاریوم جلوی چشم که باعشق و علاقه به ماهیها غذا می دهی ، مهمتر از همه حرف شنوی تو و سایر چیزهائی که همه آنها در ذهن من نیست ، مرا ساعتها در خود فرو می برد.
نوه عزیزم ، امروز هنگام خدا حافظی در حالی که جلوی صندلی ماشین کنار مامان آنی نشسته بودی ، وقتی از تو خواستم اگر میخواهی پدری ناراحت نباشد گریه نکن ، اشک چشمهایت را با دست های ظریف و مهربانت که هر از گاهی دور گردن پدری حلقه می زنی ، پاک کردی ولی حتی یک لبخند کوچک هم بر لب نداشتی ، ومن دانستم که خود داری تو تنها برای جلب رضایت خاطر پدری بود ، که هرگز آن لحظه بامعنا و پر رمزوراز را فراموش نخواهم کرد . 
خبر مریضی تو مرا ناراحت کرد . من خودم را مقصر می دانم . راست گفته اند که محبت زیادی باعث درد سر است . امیدوارم هر چه زودتر حالت خوب شود و تو را مثل همیشه سر حال و شاداب ببینم . 
خدا نگهدار : قربانت پدری 
12/5/1394 

پسندها (3)

نظرات (5)

فرح ناز
28 مهر 94 8:31
سلام آنی خانم چرا عکسهای تولد دختر خوشگلتونو نمیگذارید من از 12 مهر که تولدش بود هرروز سرمیزنم و منتظر عکسهای قشنگ تولدش هستم لطفا رمز عبور هم به من بدهید من عاشق دختر کوچولوی شما هستم و دوست داشتم ببینم مامان این فرشته کوچولو چه شکلیه . متشکرم .
مامانه شایلین
25 آبان 94 20:03
ایول چه جشن تولدی.... می بوسمت ویانا جوووووونم
مامانه شایلین(آنیتا)
16 آذر 94 14:44
سلام آنی جوووون چه دخمر نازی دارید از طرف من کلی ناز نازی منو ببوسید
خاله مرجان
12 دی 94 11:37
مروارید کوچولوی زندگی لبخند همیشه برلبانت باشد
الهام
14 دی 94 16:18
سلام آني خانم عزيز منم يه ويانا دارم كه از دختر شما يكسال كوچيكتره دو سال پيش وبسايت شما رو ديدم و الان بعد از دو سال يادم افتاد وقتي اومدم و سر زدم كيف كردم كه هنوز مينويسيد شاد و موفق باشيد اگه وقت داشتيد خوشحال ميشم بيشتر اشنا بشيم و ازتون راهنمايي بگيرم