ویاناویانا، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

ویانا جوجوی زندگی ما

تولد سه سالگی ویانا کوچولوی من با تم پروانه

1394/10/15 8:20
نویسنده : مامان آنی
1,535 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شاپرک زیبا و کوچولوی زندگی من 

ویانای گلم امسال سومین سالروز تولدت رو و  با هم جشن گرفتیم و من خدا رو بی نهایت سپاسگذارم که تو فرشته کوچولورو در آغوش من گذاشت

امسال به خواسته خودت که دوست داشتی ملکه پروانه ها باشی تم تولدت رو پروانه انتخاب کردی و دامن و تاج و بالی رو که باهم تو ترکیه خریدیم رو پوشیدی و خداروشکر که حسابی راضی و شاد بودی

امسال سه بار برای تولدت کیک خریدیم و جشن گرفتیم

یکبار در همون شب تولد 12 مهر 1394 که شمع فوت کردی و یه جشن کوچیک داشتیم

و یکبار هم تو همون هفته در نار تی تی با دوستهای کوچولوت و مربیای دوست داشتنیت 

و یکبار هم دوهفته بعد با بزرگترهای فامیل

شب تولدت 12 مهر

تولد با تم پروانه ویانا کوچولوتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

 

تولد در نار تی تی 

این کیک رو متناسب با رنگ لباست برات سفارش دادم و به انتخاب و همراهیت خودت

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

و این هم عکس های جشن تولد شما در منرل با یزرگترهای فامیل و کیک خرگوشی که بازهم باهم رفتیم قنادی و خودت انتخای کردی

تولد با تم پروانه ویانای کوچولوی منتولد با تم پروانه ویانای کوچولوی من

تول با تم پروانه  برای ویانای کوچولو

عاشقتم کوچولوی من و قشنگترین و بهترین آرزوها رو با تمام وجود برات دارم 

دنیای من دیدن و شنیدن خنده نمکی و ریبای توست 

زیبا روی من 

خودت میدونی که

مامان آنی برات میمیره

پسندها (2)

نظرات (3)

فرح ناز
15 دی 94 9:56
تولد دختر ناز و زیبای شما مبارک منتظر عکسهاش بودم و خیلی خوشحال شدم که عکسهای تولدشو دیدم . صدسال زنده باشه در کنار مادرو پدر مهربونش انشاالله .
نويسنده : مامان كژال
15 دی 94 10:01
سلام ویانا جون دوست خوب هم وبلاگیم من ژینو هستم . توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم . اگه منو دوست داری فقط با یک اس ام اس به من رای بده . کد 10 را به 1000891010 اس ام اس کن برام تا بتونم تو جشنواره برنده بشم . ممنون ازت دوست خوبم .
ــــــــــــmiis deliiـــــــــــ
16 دی 94 12:10
سلام مامانه نینی خیلییییییی نینیه نازی دارین منم قراره به زودی خاله نینی فوگولی شم. برای همین یه وبلاگ درس کردم که خاطرات نینیو تا وقتی که زمینی بشه ثبت کنم ممنون میشم شما هم به جمع دوستان منو و نینی بپیوندید. خاله جون منتظرتون هستیمااااااااا اگرم با تبادل لینک موافق بودید بهم خبر بدین. ـــــــــــخاله دلارامــــــــــــــ